Schouwen duivenland

Discussie in 'De lounge' gestart door angel81, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    We gaan binnenkort over 3 weken op vakantie! Hartstikke zin in maar de omgeving is helemaal niet bekend. Normaal geen probleem maar met een kleine op zoek naar iets leuks te doen, pfff;)... Dus dames op schouwen duivenland: Kom maar op met de tips(restaurants, spelen maar ook shoppen:D)!

Alvast bedankt.

PS Jaaaahhhh, we gaan naar aquadelta en ja, ik heb alle hele slechte recensie gelezen....

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Strand bij Scharendijke is leuk (niet te druk en redelijk breed strand). Het bos bij Westenschouwen is ook leuk (en daar is ook een strand, maar dat ken ik niet zo goed).

Zierikzee is leuk om in rond te kijken en wat te winkelen. Alleen als je echt wilt shoppen, kun je misschien beter naar Goes gaan.

Neeltje Jans schijnt leuk te zijn om naar toe te gaan. Ik ben er geweest voor het een heel park was en toen was het wel ok, nu hebben ze ook zeedieren en een waterpark enzo.

Zie dat je in Aquadelta verblijft, dan kun je misschien bij de Vluchthaven gaan eten (dacht dat het zo heet). Dat is een restaurant in Bruinisse.

3. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    woon er niet maar komen al jaren in breskens op vakantie, in september gaan we weer.

Sluis is erg gezellig en er is ook een indoor speeltuin Toversluis www.toversluis.nl

wij doen ook als we er zijn altijd een dagje Brugge, heel gezellig

hele fijne vakantie gewenst!!

Deel Deze Pagina