Help ROZE !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babe, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Meiden,

Vanmorgen heb ik een test gedaan omdat ik nu op dag 43 van mijn cyclus zit. Nu ziet mijn test er heel gek uit. Mijn stripje is wit dan een dikke roze test streep (dat hij goed gedaan is) en de rest is allemaal roze. Dus ik kan de 2e streep niet zien omdat het hele stuk roze gekleurd is. Nu zal het wel een foute test zijn, maar hoe kan het gedeelte na de teststreep roze kleuren als er geen HCG in mijn urine zit ? Wie herkent dit ?

Ow en ik heb nu nog niet voldoende plas om nog een test te doen.....

Help ! :(:

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai .
    dat zou kunnen betekenen dat je teveel urine hebt gebruikt ( test verzopen) .als ik jou was zou ik nog een test doen .of wachten dat al het rose wegtrekt ( er zijn testen die blijven eerst een tijdje rose voordat het wit wordt )

3. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hmmm ik heb netjes 5 druppeltjes gedrupt met een bijgeleverd pipetje dus dat lijkt me stug dat ik hem verzopen heb. Zou kunnen natuurlijk. Ik heb de test hier naast me liggen, het blijft tot nu toe rozig. Ik opnieuw testen maar dat doe ik morgenochtend.

4. Niet meer actief

dat had ik met die testen ook!trekt naar een paar minuten wel weg en binnen 10 minuten aflezen!!is toch zon cassette die je hebt of niet??

liefs

5. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Dit is geen test die weg trekt, hij blijft roze. Ik heb er nog 1 overheen gedaan. Maar daar verschijnt maar 1 roze streepje. Niet zwanger dus. Of te weinig HCG omdat de urine verdunt is of te vroeg getest. Ik heb nu besloten maar af te wachten tot ik ongesteld wordt. Mocht ik volgende week nog steeds niet ongi zijn dan doe ik wel weer een nieuwe test. Ik maak mezelf anders helemaal gek.

Weet je wat het gekke is, ik weet dat je lijf je voor de gek kan houden tijdens het ontpillen, omdat ik het al een keer heb meegemaakt voor mijn eerste zwangerschap, ik trap er gewoon weer in. :( Dom ding.....

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kzou gewoon nog eens testen voor de zekerheid

7. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Dat ga ik ook doen, maar nu nog niet...ik wacht wel weer een paar dagen. Wie weet wordt ik in tussentijd wel ongesteld. Als ik dat test en ik inderdaad zwanger blijk te zijn dan zit er wel genoeg HCG in mijn urine om direct uit te slaan. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik baal nu officieel van mijn onregelmatige cyclus !

Deel Deze Pagina