Stekende pijn onderbuik, draaien baby in bekken?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jolien2, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden.
    Lastig om uit te leggen maar ik wetd vannacht wakker en ik moest naar de wc (niet heel nodig plassen maar meer even er uit om te lopen ivm pijn in heupen). Ik wilde me omdraaien om uit bed te gaan (wat een uitdaging is met een dikke buik verwacht nl een tweeling dus m'n buik is best groot) toen ik heel erge steken kreeg in m'n heupen/bekken. Gemene felle steken en ik kon niet meer bewegen dus ben op m'n zij blijven liggen. Dit zakte na 5 minuten wel af en kon ik uit bed.
    Kan het zijn dat een van de baby's zo draait dat t even 'klem' zit? Zo voelde het nl een beetje. Alsof de baby enorm bewoog ofzo...

Of heeft iemand een ander idee?

Ps. Daarna niet meer gehad...

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik denk dat door de draaiing en grote buik je bekken banden even in de knel hebben gezeten. Doet goed zeer, maar kan geen kwaad voor je kleintjes. Eventueel je buik ondersteunen met je hand(en) dan komt er minder rek/trek op je rug bekken.

Je weet dat je via je zij je bed uit moet toch. Rechte buikspieren moet je nu even met rust laten.

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor je antwoord. T voelde echt zoooo naar!
    Alsof er wat klem zat. Maar t draaien wordt ook lastiger en weet niet zo goed hoe ik dat voorzichtigste kan doen. Via zij lig uit bed doe ik alleen tijdje idd... Lukt anders ook niet ;)

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja, een bekkenband zit heel strak, dus als ie op rek komt is het een scherpe pijn.
    Goed dat je al via je zij gaat ;). Ik hoop dat het eenmalig ding is.
    Anders kun je misschien je heupen nog verder buigen en je knieen bij elkaar houden....eventueel een klein kussentje er tussen houden.
    Succes!

Deel Deze Pagina