Hoi, ik had als (niet origineel) idee om het geboortekaartje wat we gaan gebruiken ook als canvas af te drukken voor de babykamer. Nu zat ik later nog te denken dat ik ook een bord voor in de tuin wil als de baby geboren is, en die wilde ik dan in ongeveer dezelfde kleur en thema als wat we in onze babykamer doen. Aangezien ik al een geboortekaartje had gevonden wat hieraan voldeed, had ik als nieuw idee om er een tuincanvas van te maken. Deze gaat dan eerst een aantal weken de tuin in op een paal, en vervolgens aan de muur in de babykamer. Ik zat aan maatje 60x60 te denken. Ik heb echter geen ervaring met een tuincanvas. Is er een reden waarom ik die niet in de babykamer zou kunnen hangen, zou de kwaliteit van het canvas in die paar (zomer)weken buiten staan slechter geworden zijn? Zou niet moeten lijkt me. Tips zijn altijd welkom! Michiel
Leuk, alleen zou ik dat nooit doen. Het is toch aan de buurt of je vrienden om je tuin te versieren? Hier tenminste wel haha of je bedoel je gewoon in de achtertuin bij een zitplek?
Leuk idee! Kusjes1986 hier doen we dat ook zelf hoor Dat wordt niet overal door de buurt gedaan. Zou ik ook niet willen trouwens haha.
Oh, nu denk ik echter niet dat de buurt hier een bord in de tuin gaat zetten met behoorlijke zekerheid. Maar misschien wel familie of vrienden, toch acht ik die kans niet heel groot.... En ik bedoelde de voortuin, voor andere mensen om te zien.
O echt?! Dat herken ik echt helemaal niet. Weer wat geleerd *bloos* Dan zeg ik doen! Leuke manier komt je kindje te tonen
Ik vind het een leuk idee! Het is niet perse aan familie/vrienden/buurt om een bord oid in de tuin te plaatsen. Kun je zeker ook zelf doen! Doen wij ook, is het tenminste ook precies wat wij mooi vinden Heb ook niet echt de verwachting dat mensen dat bij ons gaan doen overigens, de buurt zeker niet. Ik zit er iig niet op te wachten Verder heb ik geen ervaring met tuincanvas dus of dat mooi blijft en geschikt voor binnen is weet ik niet.. maar als je het maar een paar weken buiten laat staan verwacht ik niet dat het een probleem is!
Je hebt speciaal materiaal voor tuinfoto's/tuinposters. Misschien kun je dat gebruiken. Je kunt het op dezelfde manier bestellen als een gewone canvas. Dat blijft zeker goed en je kunt het daarna in de achtertuin hangen. Bij ons is het trouwens gebruikelijk dat familie en/of vrienden een geboortebord regelen en de buurt alleen als je lid bent van de buurtvereniging. Ik vind dat wel leuk maar ik weet dan ook dat mijn familie een prachtige ooievaar gebruikt die door mijn opa is gemaakt. Verheug me er nu al op!