hey hey ik maak mezelf waarschijnlijk helemaal gek maar moet het toch even van me af schrijven, zit nu in mijn 2e isci op dag 13 na tp heb vanaf zaterdag mijn afscheiding al wat donkerder, man zeg borsten zijn groter (en tepels) zondag was test negatief wou kijken of pregnyl er al uit was. nu is het zo als ik die bollen in breng dat ik dan idee heb dat mijn baarmoeder veel hoger ligt kan dit kloppen en is dat goed? en sinds vanmiddag heel erg pijn links onderin mijn buik bij mijn lies/baarmoeder kan dat kwaad?
He Wolffje! Spannend he! Je bent net iets verder dan ik, ik zit op 10 dagen na tp. Die grotere borsten en tepels klinkt wel goed! Wat bedoel je met donkerdere afscheiding? Ik heb ook het idee meer afscheiding te hebben, maar da's anders ook vlak voor ik ongesteld moet worden... Mijn borsten doen niets... ja ze zijn nog een beetje steviger dan anders, maar dat kan ook de utro komen he. En zo kan alles van alles betekenen en weet je het niet zeker totdat je de test op de officiële testdatum in handen hebt . Heel veel succes met wachten en ik duim voor je!!!
He WOlffje, hoe ist nu? Hier lijkt het weer mis te gaan . Bruine troep is weer gearriveerd. Ik voelde het al aankomen. Ik heb nog niet getest, maar dat is misschien ook nog wat vroeg. Zaterdag is pas de officiële testdatum. Vandaag is 13 dagen na punctie. Voor mij heel normaal om rond deze datum ongesteld te worden... Vorige keer was ik te vroeg met mijn conclusie dus ik ga nog door met de utrobollen en zal ik voor de zekerheid zaterdag ook nog een test doen, ook al ben ik zo ongesteld als het maar kan geweest. Maar de hoop is voor 99% verdwenen. Er zijn, t.ov. de vorige keer, ook helemaal geen symptomen meer over dat het toch goed zou kunnen zitten. Mijn borsten zijn echt weer helemaal slapjes geworden, de cyste in mijn eierstok begint weer te irriteren. 1 en 1 is 2... Ik hoop voor jou dat je beter nieuws hebt!
Hey pien das geen leuk nieuws hoop toch dat het nog wel raak is maar snap je dat het vertrpuwen wrg is, heb jij ook op 25e je tp gehad? Hier vanmiddag vreselijk duizelig geweest ik doe mprgen test dan is 15 fagen na puntie en 12 na tp