Hallo, Is er een babyfoon die je kunt gebruiken voor 2 kindjes? Heb nu de Philips avent maar die kun je niet uitbreiden met iets of wel? Hoor graag ervaringen!
hoi hoi heb niet zolang geleden ook dezelfde vraag gesteld..ik heb nog geen babyfoon maar wel 2 kindjes in een aparte slaapkamer.. zelf heb ik ook al rondgekeken en kwam tegen: de luvion (best prijzig) de alecto..redelijk betaalbaar en kun je uitbreiden en volgens veel dames hier werkt deze supergoed! die van avent kwam er als slechtste uit
Oh ik ben echt heel tevreden over de avent! Je hebt 3 verschillende he. Maar de alecto kan je dus uitbreiden? Ik ga eens kijken! Heb je toevallig een link van je topic?
ik heb een alecto en die kan je uitbreiden. ik heb de versie met bereik van 3 KM. zonder extra's, . dus zonder thermometer en muziekjes. voor het muziekje draai ik de muziekdoos of mobiel wel op en je voelt zelf wel of het warm of te koud is in een kamertje. hij kostte 45 euro.
Nee die kan je niet uitbreiden (ben zwanger denk ik ). Welke alecto is dat? Want online bij babydump kan ik hem niet vinden denk ik.
hoi hoi ook wij hebben een alecto 82 en 83 gehad maar heb ze snel genoeg verkocht omdat ik ze verschrikkelijk vond. en ik heb nu via MP 2 dezelfde avent philips babyfoons gevonden en ze staan heel subtiel op een schapje in de huiskamer werkt perfect want bij de alecto was het nog maar de vraag of ze reageerde en wie er huilde ..
je had hem gewoon op kunnen sturen naar alecto en dan had je een nieuwe gekregen. er zat een productiefout in.