Sinds kort weten we dat we een jongen krijgen! We hadden voor de jongesnaam Seth gekozen.. maar nu twijfelen we toch. ( we moeten nog wel even dus komt goed uit!) maar we zoeken wat inspiratie! We zijn weg van korte stoere namen! Dus kom maar op! De volgende namen vinden we wel leuk om een idee te geven: Seth Kai Luke Dyce Brice/Bryce Dylan
Jace Aiden Roan Jason Mason Jax Kyan Milo Finley Brent raf Quin Vinz zo heet onze knul Owen die nog in mn buik zit Zoiets misschien
Dat zijn leuke namen! Mason valt helaas af.. zo heet mijn neefje! Levi vind ik idd ook een leuke naam! net zoals Raf, maar zo heet ook al een neefje.. zucht!
Kai is leuk! Boyd Bren / Brenn Dave Duuk Jay Jesper Jesse Jim Joey Jordi Kevin, Kelvin Len / Lenn Lex Mick Niels Noah Ron Roy Sonny Stan Thom
Waarom dan geen Scott??? Super tof!!! Of...... Jace Ferdi Boyd Xavi Quint(en) Nino Gino Vito Dex Reece Nigel Cayden
Een paar namen gevonden op nameberry.com (amerikaanse website) - Asher - Kai - Knox (stoer en gedurfd!) - Zane - Micah - Blaise/Blaze - Pax (leuk en origineler dan Dex!) Deze komen uit de top 500: klik
Dyce = Dice? Dice is dobbelsteen dus dat vind ik eigenlijk niet echt een naam.. Misschien ook wel stoer: Vince
Mijn zoontje van 3 maanden heet Kai, kort krachtig en stoer vond ik. Luke vind ik persoonlijk ook leuk, succes met kiezen!
De naam betekent dan ook 'gambling man' (gokker) Een naam dus voor iemand, die van risico & avontuur houdt.