isofix/easybase

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loe, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

voor de dames die alleen met de gordel werken:

valt het mee?????

zeg ja, asjeblieft......:)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Family-fix kan idd gebruikt worden voor de Pebble, cabrio-fix en de vervolstoel Pearl.
    Jou auto kan dit systeem ook gebruiken.

3. Loe

Loe Niet meer actief

zucht..................dank je wel dees.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Geen dank hoor :D
    Je vraagt maar raak!

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik hoop nog op positieve reacties met alleen de gordel............

gek zeg, als je zou denken dat veel mensen dan nu zo'n familyfix systeem willen, waarom verkoopt die sps priori dan zo goed he? Snap dat dan ook niet helemaal.
    Op ebay kan ik dan zo'n nieuw systeem kopen: familyfix, pebble en pearl, maar het is 489 euro zonder verzendkosten. Het is wel een heel bedrag voor ons. Maar aangezien er dan ook veel tweeverdieners zijn, snap ik niet dat die dan nog gaan voor bijv. een priori sps.........

zou het dan toch meevallen met de gordel? please............:)

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wij hebben ook alleen nog een losse maxi cosi voor het begin hoor, maar heb er een buggy bij met adapters waardoor ik de maxi cosi hier zo op kan zetten, hoef ik ook niet zo te zeulen. Zijn ons nog aan het orienteren op een stoel voor in de auto van 9 maand tot 3½/4 jaar, zoveel zullen we in het begin toch niet met de auto gaan, ja alleen brengen en halen bij KDV en voor de rest heb ik een heerlijke kinderwagen, alles gekocht op MP, ziet er nog zo mooi uit en zolang liggen ze er toch niet in.

7. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Als ik eerlijk mag zijn..
    Wij hebben in het begin wel is alleen de gordel gedaan en wat was dan een gekloot zeg...
    Was echt super blij dat we de isofix hadden...

( je zult vast na een paar keer met de gordel vast gezet te hebben het steeds sneller kunnen doen..)

Tip voor als je verder nieuwe dingen gaat kopen , eerst even onderzoek doen van wat er allemaal op de markt is..

8. Loe

Loe Niet meer actief

eh, ik ben t nog even kwijt: met de maxi cosi priori sps kan ook geen isofix/easybase gebruikt worden?

9. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    helaas niet, maar als het goed is zet je die 1x vast en hoe je de gordel niet meer los te maken

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klopt, deze stoel zet je gewoon vast met de gordel.
    De stoel hoeft er dus niet meer uit zoals je zou doen met bijv. een Maxi-cosi cabrio-fix.

11. Loe

Loe Niet meer actief

aha.......ja, is dat zo? dat biedt dan nog wel perspectief. Werd er eenb eetje verdrietig van. Maar ja, dan moet je maar niet zo'n koopjesjager zijn als ik.......

We hebben een maxi cosi mura 3, daar ben ik blij mee. En als ik het goed begrepen heb, kun je dan de maxi cosi citi sps met behulp van adapters (die hebben we) zetten op een buggy mc taxi citi. Toch??? heb ik dat wel goed? Want die wilde ik daarom nog kopen en daarom dus ook geen andere buggy.

Maar de citi sps en de priori sps hmm......is het te doen dan of ik zit te denken jee, moet ik het echt verkopen op mp? Zou het wel zonde vinden, maar ik hoop echt dat dat met die gordels niet zo vreselijk afschuwelijk is........

12. Loe

Loe Niet meer actief

die prijzen zeg! voor zo'n pebble/pearl en familifix ben je 489 euro kwijt.......zonder verzendkosten. allemachtig......

13. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Je kan vanavond als je man thuis is gewoon even samen proberen om je maxicosi citi in de auto te zetten..
    kijken of jullie het makkelijk vinden gaan ..
    Natuurlijk niet na 1 x op geven maar probeer het een aantal keer..
    en je maxicosi priori zet je over een jaar vast in je auto en die laat je dan zitten de aan komende 3 jaar..

14. Loe

Loe Niet meer actief

klopt t wel dat de maxi cosi taxi citi de enige buggy is waar je de maxi cosi citi sps op kan klikken met adapters? Bij geen enkele andere buggy kan dat toch?
    (voordat ik weer snel bestel........)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Volgens mij kan je ook de maxi-cosi Mila nemen, hier kun je volgens de site ook alle maxi-cosi baby-autozitjes bij gebruiken.
    Dus ook de city sps.

16. Loe

Loe Niet meer actief

thanx ik heb m opgezocht.
    is dat wel handig denk je zo'n buggy? Het leek mij namelijk niet altijd heelpraktisch om de 'grote' mura mee te nemen, maar de maxi cosi op de 'mila' te klikken?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar voor jezelf de voorkeur naar uit gaat.
    Ik heb namelijk standaard de wandelwagen achterin de auto liggen, zelf vind ik een buggy dan weer totaal overbodig.

18. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Wij hebben hier de buggy ook alleen maar gekocht voor het vliegtuig ..
    en verder straks als de kleine er is dat ze allebij een buggy/ kinderwagen hebben..

19. Loe

Loe Niet meer actief

hmm, heb net gebeld met babypark. Ondanks dat er gezegd wordt dat de buggy mila met alle autozitjes kan, kan de citi sps er niet op. nou ja.......
    op de taxi citi zou ie wel moeten passen.......

wat een wereld zeg haha!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw maar dat is vreemd!
    Want zo staat het wel omgeschreven op de site's.

Deel Deze Pagina