isofix in volvo xc90?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loderonde, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie van jullie weet of er in de volvo xc90 isofix zit?
    Heb een maxi cosi pebble en wil graag weten of ik die met dat systeem in de auto vast kan zetten.

ps weet niet of het bericht hier goed staat.. maar wist niet waar ik het dan moest plaatsen.

groetjes

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Geen idee,
    Ik weet wel dat ze bij de babydump na kunnen kijken als je type auto en bouwjaar doorgeeft. Misschien even bellen?

Van de week zeiden ze tegen mij dat bijna alle auto's vanaf 2005 hierover beschikken

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    gewoon even in je auto kijken of het er zit?? met je hand tussen de rug en zitting van de voorstoel voelen of er een stang zit. hetzelfde op de buitenste plekken van de achterbank.

als er een stang zit dan heb je isofix.

maar dan nog heb je wel een easy base of familiyfix nodig om de maxi cosi op te klikken. de maxi cosi zelf kan je niet direkt aan het isofix hangen. (maar neem aan dat je dat al wel wist :D)

en heb je geen isofix maar wil je wel zo'n base waar je de maxicosi op klikt dan is het nog geen probleem. de easy base kan je gewoon met de gordel vastzetten en de maxi cosi er zo opklikken.

hier een auto uit 2007 en die heeft geen isofix. en zo ken ik er nog een paar. vaak is dat een extra optie die je erbij kan nemen of zit het standaard in de wat duurdere auto's.

4. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik de auto al had dan was ik daar zelf ook wel opgekomen om te gaan kijken..
    Maar ik heb hem nog niet en vroeg het me al af.. dan had ik vast zo'n ding kunnen gaan halen.
    Maar ik heb nog maar gewoon even geduld:)

groetjes

5. 2ehands2ekans

2ehands2ekans Actief lid

30 mei 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    auto is vanavond al binnengekomen en het zit erin!!

toch bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina