Herkenbaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lieve93, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hai hai..even spuwen hoor!

Over 5 weekjes uitgerekend en door wat gezondheidsproblemen heb ik heel veel hulp gehad met de spulletjes uitwassen/strijken enz.

Ondanks dat ik hier natuurlijk erg dankbaar voor ben stoor ik me er soms ook wel aan vooral mn schoonmoeder zegt dat ik echt overdreven veel kleertjes heb! terwijl als ik bij m'n vriendinnen keek heb ik echt nog maar de helft haha. Nu ben ik altijd nogal van het "ik doe lekker wel waar ik zelf zin in heb" :p maar door de hormonen word dat wat zwaarder.
    En zeker mijn schoonmoeder; die zit constant tegen iedereen (grappig bedoelt misschien) te zeggen dat we geen kleertjes niet meer hoeven te krijgen.. en dat we dat maar op het geboortekaartje moeten laten zetten. En daar krijg ik het behooorlijk van op mn heupen ;)

Herkenbaar? :p

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha ja hoor herkenbaar.
    Een keertje kritiek is helemaal niet erg, maar hoeft niet met regelmaat herhaald te worden :D en helemaal niet tegen Jan en Alleman ..

Tuurlijk is het heel fijn dat ze helpt. En daar ben je ook dankbaar voor
    Maar door hormonen komen sommige dingen net wat irritanter over :D

Gewoon aangeven dat je het niet leuk vindt, dat ze steeds opmerkingen heeft over de aantal kleding

3. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Hier wordt gezegd, de kleine heeft meer kleding dan d'r moeder.
    De kleine moet dan nog heel wat krijgen ;)
    Krijg ook commentaar dat we setjes in maat 50 hebben..
    Commentaar op de kleding die we kopen (wij weten het geslacht niet) ze vinden dan dat bij een meisje niet kan bv.
    Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en laat je schoonmoeder maar kletsen.

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha nou hier mn man die vindt het belachelijk Jammer dan, ben ik totaal niet van onder de indruk ;)

Overigens doen mensen dit vrijwel niet bij mij, zulke ongevraagde adviezen geven. Misschien omdat ik vrij direct ben in waarom ik iets zo besluit?!

5. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Haha ja probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken want er iets van zeggen bij m'n schoonmoeder werkt vaak averechts :p Zat me gewoon even hoog gisteren, dacht ga eens kijken of er nog iemand daar last van heeft haha

Ik heb ook maat 50 gekocht hoor! meerdere dingentjes zelfs.. Daarover zegt iedereen dan dat je er weinig aan gaat hebben idd :p Maar ach..M'n nichtje heeft bijv. 4 weken maat 50 gehad. Dus is altijd verschillend denk ik.

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Herkenbaar!

Hier een vriendin die vanaf het begin al roept dat we nog alle tijd hebben en dat we zoveel hebben etc. Met of zonder hormonen vind ik dit vrij irritant.. Prima als je het een keer zegt maar je hoeft het niet te blijven herhalen. Ook zij maakt er grapjes van. Pff waar bemoeien mensen zich mee he?

Overigens hier ook genoeg in maat 50... Als de baby toch al groter blijkt te zijn dan doe ik daar wel weer andere mensen een plezier mee. Zie het probleem ook niet en dan denk ik waar maken andere zich dan druk om?

Dus niet alleen schoonmoeders kunnen zo zijn hoor haha.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Lekker zelf weten wat je koopt! Dochter komt straks ook om in de kleertjes.
    Zelf heb ik niks in maatje 50 gekocht zowel nu niet als met mijn zoontje niet.
    Blij toe ook mijn zoontje zat in de kraamweek al in maatje 62.
    En als deze dame wel klein word is het zo bijgehaald.

8. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ohh heel vervelend inderdaad. Ze bedoelt het vast niet verkeerd maar kan me voorstellen dat het echt gaat irriteren wanneer iemand iets zo vaak herhaalt of überhaupt het nodig vind om het te zeggen.

Wij hadden bij mijn zoontje aardig wat setjes in maat 50. En maar goed ook want soms was dat zelfs nog te ruim. Hij heeft daar zeker wel een week of 4 ingezeten

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook zeven weken in maat 50 hoor

10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mijn dochter heeft bijna 6 weken maat 50 aangehad...
    Niet zo druk maken dus ;)

Deel Deze Pagina