Wippertje met trilfunctie of schommelstoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zwanger2014, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik zou graag een wippertje of schommelstoel willen hebben voor mijn baby. Nu twijfel ik enorm tussen die twee. Als het een wippertje wordt zou ik er 1 met trilfunctie willen. Bv de rainforest wipper of schommelstoel van Fisher price.

Wat zijn jullie ervaringen met deze producten en wat zouden jullie mij aanraden?

2. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Een tip van deze kant. Koop niet alles zelf. Het zijn ook leuke cadeaus om te vragen aan naaste familie.

Hier een wipper van mijn zus gekregen en de schommel vraag ik als kraam cadeau. Heb er zelf ook een toen der tijd aan mijn broer en toenmalig vriendin gegeven. Heb aan de schoon moeder gevraagd of ze deze al hadden en gemeld dat wij deze dan wel wouden kopen voor hun. Zodat hij niet door een ander werd gehaald

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb er een met trilfunctie maar zou denk ik als ik nu mocht kiezen voor een schommelfunctie gaan. Vind de trilfunctie niet echt veel toegevoegde waarde hebben.

4. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ik heb een wippertje met trilfunctie en die kwam heeeeeel erg goed van pas na de eerste vaccinatie. Mijn zoontje huilde nonstop, tot we hem in de wipstoel zette met de trilfunctie aan (waarvoor eerst nog even gauw een nieuwe batterij moest worden gekocht) Sindsdien heb ik altijd een reserve batterij in huis ;)

5. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden ze allebei.de schommelstoel weinig gebruikt vond mijn zoontje echt niks.
    De Wipstoel met trillen vond hij super, als hij erg overstuur was ofzo was hij in de Wipstoel stil.

Heel veel plezier van gehad hij past er helaas niet meer in.

Deel Deze Pagina