Wie heeft er ervaring met de stokke newborn set? Hebben jullie hem veel gebruikt en tot welke leeftijd?
Ik ga de mijne snel in gebruik nemen, dan post ik mijn ervaringen hier. Heb een tweedehands setje aangeschaft via Marktplaats. Vond een nieuw setje wel erg duur voor die paar maandjes...
Wij hebben gekozen voor de Stokke steps ipv tripptrapp en hebben dus de bouncer ipv het new born setje
Ik vind hem vooral voor 2e of 3e kindje echt heel fijn, die willen vaak er bij zitten en zo hoef je je kindje niet zelf vast te houden als je zit te eten oid. Zijn nu ook niet zo duur meer geloof ik (ik heb er nog 120 e voor betaalt) maar echt aanschaf waar voor 6 mnd ongeveer (en goed te verkopen op mp)
Erg prettig om je baby bij je aan tafel te hebben terwijl je je handen gewoon vrij hebt. We hebben m bij de eerste gekocht toen hij al 2 maanden was. Met de 2e kunnen we er dus wat langer gebruik van maken. Af en toe is de newborn set in de aanbieding. Ik geloof dat we m toen bij prenatal iets van 65 euro ofzo hadden gekocht. Zie dat hij nu ook in de aanbieding is (maar voor 89...)
Wij hebben m vanaf de geboorte gebruikt tot 8 maanden geloof ik. Toen ze ging zitten hebben we de vervolg set erop gezet. Ik vond het ideaal, heb zelf een hoes laten maken die makkelijk uit te wassen is.
Hier is hij volop in gebruik. Bekleding is gemakkelijk te wassen en erg snel droog. Hoe lang ik deze ga gebruiken, kan ik nog niet zeggen Het is ons eerste kindje en als zl aandacht wilt net tijdens etenstijd, dan is het erg handig. Zl kijkt ook graag rond vanuit de set. Ik heb er geen spijt van dat ik deze heb gekocht, was toen in de aanbieding.
Wij hebben hem bij de eerste heel veel gebruikt! Vond het super met het avondeten lekker erbij zitten. En later met hapjes geven ook echt ideaal. De bekleding is goed te Wassen. voor onze zoon hebben we m tot ongeveer 6,5 maand gebruikt. Ideaal en bij de tweede gaan we hem natuurlijk weer gebruiken
Echt een super handig ding. Mijn man leek het niet zo noodzakelijk, maar toen bleek dat onze kleine eigenlijk altijd wakker was rond etenstijd (en er dan dus ook graag bij wilde zijn) hebben we snel de newbornset van een vriendin kunnen lenen. Echt een uitkomst, en je hebt er ook zeker 6 maanden plezier van.
Echt een aanrader! We hebben hier zoveel plezier van gehad bij ons tweede kindje, een van de beste aankopen geweest. Straks ook weer ons derde wondertje gezellig erbij aan tafel, verheug me er nu al op!
Wijhebbenhemook! Allee nog geene ervaringmee aangezien de kleine nog geboren moet worden Maar op basis van succes verhalen om ons heen en hier besloten om te kopen! Tis iddmaar voor halfjaar maarja we hopen ook nog een tweede kindje te krjijgen en daarna kan je hem gewoon op marktplaats zetten toch !
Ik ben er echt heel blij mee! Gezellig met zn allen aan tafel. Zoontje krijgt er nu zn groente of fruit in als we aan het eten zijn en kan zich vanaf het begin al vermaken door naar ons te kijken !
Wij hebben hem gekocht voor onze eerste, maar hij staat hier nu ongebruikt (hij heeft er 1 keer ingelegen) op zolder. Onze zoon was ook vrij groot en paste er al snel niet echt meer in. Ik heb hem nog niet op marktplaats o.i.d. gezet, omdat ik denk dat ik hem bij een eventuele tweede wel ga gebruiken. Toen aten we nog wel eens 'voor de tv', maar sinds onze zoon kan zitten altijd aan tafel. Dus conclusie, bij de eerste slechte ervaringen mee (blijft persoonlijk natuurlijk), maar ik ga het nog een kans geven bij een eventuele tweede.
Zeker een aanrader. Je kind zit op tafelhoogte en is betrokken bij het eten. Dat scheelt heel erg veel huilen (veel kinderen zijn onrustig rond etenstijd). Een wipper op tafel is onveilig (en geeft krassen) en op de grond heeft het weinig effect (kind kijkt tegen benen aan). Ook handig bij de eerste hapjes. Bij ons in gebruik tot ze echt zelfstandig konden zitten in de vervolgset van stokke.