Ja dat is ondertussen wel fijn voor boodschappen inderdaad! Maar goed, zelf thuis zitten is altijd nog minder zuur dan voor de kinderen natuurlijk (vind ik tenminste) dus hopelijk snel er allemaal uit!
Nou dames, de isolatie is hier niet meer nodig. Vriend is ook positief getest. Zijn we er straks wel beide klaar mee ipv dat hij nog in quarantaine moet na mijn ziek-zijn. Gelukkig een mild verloop tot nu toe! Denk dat dit topic wel een goeie is voor anderen die met dezelfde vragen zitten wat betreft isolatie Bedankt voor al jullie antwoorden!!
Gelukkig wel goed! Het is dat ik weet dat het corona is, het voelt echt als een fikse verkoudheid. Elke dag een stukje beter gelukkig! Bij vriend ook gelukkig❤️ Lief dat je het vraagt!
Wij hebben niet aan isolatie gedaan. De kinderen mochten gewoon bij mij komen en mijn man sliep gewoon in hetzelfde bed als ik. Ik ga mijn kinderen echt niet verbieden om bij mij te komen. Dan maar wat langer samen thuis, maar meze lkf isoleren van mijn eigen kinderen vind ik not done.