Selfiestick kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Roseline, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Mijn vriend en ik hebben voor dit jaar 2 mooie vakanties in het vooruitzicht:D. Nu wil ik heel graag een selfiestick hebben voor die momenten dat je armen te kort zijn (voor foto's van ons samen:p).
    Nu ben ik een beetje online aan het speuren over wat we willen, maar ik heb werkelijk geen idee wat handig is enzo. En de prijzen zijn ook nog al uit-één-lopend:$. Wij hebben beiden een samsung s6.

Nu is mijn vraag aan jullie wat handig is en waar ik op moet letten bij een afschaf van zo'n stick?? Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de reacties.

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gewoon een simpel dingetje kopen bij de Kijkshop bijvoorbeeld. Ik heb er toen een universele besteld voor € 7.50 ofzo en die kon verbinding maken met je telefoon via bluetooth.

Ik raad in ieder geval aan om geen dure te nemen want dat is echt zonde van je geld.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb laatst ergens iets besteld waar ik zo'n stick bij kreeg, dat kwam goed uit :D. Deze werkt niet op bluetooth maar je kunt je telefoon inpluggen, ook best handig.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had er 1 voor 9 euro bij de intertoys.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb er eentje via aliexpress. Kostte nog geen 3 euro en werkt prima.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Iemand anders vragen om foto te maken

7. Roseline

Roseline Niet meer actief

Tja die mogelijk is er niet altijd, vandaar dat ik zo'n ding wil hebben.. hihi:p.

En de rest bedankt. Ik ben iets wijzer geworden:D.

Deel Deze Pagina