@Nikki88 en Roxyroxx: Ik snap het wel een beetje. Ik denk dat ze aan de ene kant graag anoniem wil zijn, maar net iets te enthousiast over zichzelf vertelt en foto's plaatst om dat echt te zijn en blijven. Vandaar elke keer weer een nieuwe poging, haha. Soms heb ik ook wel eens zin om echt mn hart te luchten over een onderwerp dat mogelijk mn identiteit onthult, maar tot nu toe heb ik mezelf redelijk in weten te houden, juist omdat ik dit account graag wil behouden en weet dat ik anders ook een nieuw account moet gaan maken.
Ah, zo. Ja dat zou kunnen. Daarom plaats ik ook geen foto's terwijl ik de meest waanzinnig mooie uitzichten heb!
O zo. Goed, over twee maanden komt er dus iemand met de nick 'fat lady' en dan weten we wie het is 8)
Tja als ze wel terug komt onder een andere naam, dan spreekt ze dus zichzelf tegen. Ze had namelijk al niet zolang geleden een keer een onderwerp geopend of ze moest blijven of niet....
Ze had toch getwijfeld of ze zou gaan? Ik denk niet dat ze terug komt. Ik vind het wel erg jammer! Kon de reacties en vooral foto's altijd wel waarderen.
Ze was al eerder Papaver...en daarvoor vast ook een andere naam Ja ze wil graag anoniem blijven of tenminste...niet teveel traceerbaar door 20.000 berichten ( zoals ik, ha ha) Dus ik denk wel dat ze terug komt. Dat doet ze volgens mij al vanaf 2007? Geen idee eigenlijk.
Andere leden hebben dat altijd veel eerder door dan ik. Ik kom er een half jaar later eens achter dat het ' die en die' is
Volgens mij is Papaver nog actief trouwens, paar weken geleden wel in elk geval. Is ze toch niet echt weg!
dat is iemand anders coquelot wilde weer terug veranderen naar papaver, maar iemand anders had al een nieuw account geopend met die naam. ik denk ook niet dat ze dit keer terug komt, ze wilde laatst al stoppen.