Eventjes voorstellenn

Discussion in 'Even voorstellen' started by Dnice22, Dec 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dnice22

Dnice22 Actief lid

Dec 19, 2011
    269
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Al een tijd loop ik een beetje mee te lezen hier maar toch maar besloten ook maar te gaan schrijven :)
    Mijn vriend en ik zijn al een tijd bezig zwanger te worden maar helaas lukt dit niet... onderzoeken in het zh gehad en bleek m'n vriend geen zaadleiders te hebben. de grond zakte onder ons vandaan! en hadden zoveel vragen!
    gelukkig is er nog wel een kans om een kindje van ons 2 te krijgen door middel van Pesa/Mese/Tese...
    Jan moet ik naar de gyn om alles nog een keer te checken.. we hebben bloedonderzoek laten doen voor CF (taaislijmziekte) alleen duurt dit 12 weken! en eind Feb pas de uitslag... pff soms is het zoo moeilijk om te wachten!

daarom ben ik blij dat ik hier alles even van me af kan schrijven :)
    Dit is even mijn verhaal in het kort maar zal vast nog meer komen :)

Groetjes

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Welkom Dnice
    Jeetje snap dat je het idd lastig vind zo lang te wachten!
    Pff als je wacht lijkt het nog langer te duren dan normaal, en zeker als het om zo iets gaat, wat een tegenvaller voor jullie, moeilijke tijd, maar gelukkig kan het als nog op een andere manier!!
    sterkte met je geduld!;)

Liefs

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    wow best heftig maar gelukkig is er nog wel een kans...! spannend !
    welkom in ieder geval

4. MadeWithLove

Dec 17, 2011
    26
    0
    0
    Welkom! Heftig verhaal, zeg. Hoop zo dat jullie wens uiteindelijk toch nog in vervulling mag gaan ... veel sterkte in ieder geval (ook met het wachten)!

5. Dnice22

Dnice22 Actief lid

Dec 19, 2011
    269
    0
    0
    @moederworden,, jaa is inderdaad heel lastig! vond het al moeilijk om elke maand te wachten en hopen en dan uiteindelijk de teleurstelling krijgen van je ms maar nu we meer weten en eigenlijk 'het proberen' niet hoeven te doen lijkt het wel nog langer te duren! :(

@Martina & Madewithlove,, Bedankt! indd blijft spannend! maar we blijven hoop houden ;)

6. Elvje

Elvje Lid

Dec 18, 2011
    61
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Vreselijk om dit soort nieuws te horen zeg! Ik hoop voor jullie dat de tijd een beetje snel gaat, probeer er ondertussen niet teveel aan te denken (al is dit moeilijk).. En welkom :)

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom

8. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0