Wij komen net terug van de geslachtsbepaling en het is zekers te weten een JONGENTJE .. Verder ook super echo gehad, ze had ook even in 3d gekeken en we hebben best veel foto`s mee gekregen en ook nog een kort filmpje.. We zijn helemaal blij en super trots.. Hier even een paar fototjes View attachment 46103
dankjewel allemaal.. vanavond gaan we het tegen onze ouders vertellen... ben benieuwd naar de reactie`s
Gefeliciteerd!!!! Wij krijgen ook een knul en vinden het super!! (meisje hadden we net zo leuk gevonden hoor ) Mooi ook die 3-d echo.
nee dat is een meisje ze zien dat echt verkeerd dat slurfje is gewoon navelstreng jullie laten je gek maken geintje overduidelijk een manneke
dankjewel, mijn ouders en schoonouders zijn ook super trots dat ze een kleinzoon krijgen.. we zijn allemaal in de wolken haha..
Leuk een jongentje! Gefeliciteerd! En nu shoppen. naar stoere knullen spulletjes ......wat een straf he?
Super leuk! vanaf nu gaat het moeilijk worden hoor om je niet te laten verleiden om telkens wat te kopen...believe me!!! Alles is leuk en stoer en....
dankjewel meid... Ik heb toevallig ook nog 65 euro aan vvv bonnen liggen dus die kan ik ook lekker aan kleertjes en andere spulletjes opmaken
Gefeliciteerd!!! Wij hebben vorige week de geslachtsbepaling gehad, bij ons geen piemeltje te zijn, maar wel 3 streepjes dus een meid!! Als ik jullie echo zie weet ik zeker dat wij een meid krijgen, bij ons geen bobbel of wat dan ook tussen de benen te zien
Ja zeker leuk!! en ja hoor, hier al het een en anders roze aangeschaft.. ben alleen soms toch nog ''angstig'' dat ik met de 20 weken te horen krijg dat het toch een knul is.. stom he!! Terwijl die vrouw zei: als ik twijfel zou ik het ook zeggen maar bij jou is geen twijfel Dus moet er maar gewoon vanuit gaan dat ze gelijk heeft en het echt een meid is.. Mijn echo: Zoals je ziet, 3 streepjes en geen bobbel View attachment 47328