Iemand ervaring met die dingen? Kan ze nu toevallig goedkoop krijgen maar ben heel erg sceptisch. Zoiezo weet ik dat zoiets niet blijvend is etc. maar gewoon nieuwsgierig En ja ik weet dat je met sporten, gezonde voeding enz. enz. ook ver komt maar heb geen over gewicht, het is gewoon niet netjes verdeeld haha.
Wat denk je zelf? Dat een wrap de vetcellen als water voor de zon laat verdwijnen? Als dat zou kunnen, dan was het probleem overgewicht voor altijd bij iedereen opgelost! Waar kan ik het kopen, dan rol ik me per direct in!
ik geloof er niet in, er staat ook dat je huishoudfolie om kan doen om de wraps op hun plek te houden? whaha hmm nee ik zou mn geld er niet aan uitgeven.
Ja het werkt! Zelf drie wraps gedaan en je ziet echt verschil! Pb maar even voor de facebooksite daar staat ook een foto van mij tussen Ben wel benieuwd naar die actie eigenlijk? Want ik weet dat ze eigenlijk niet verkocht mogen worden onder de 30 euro per wrap of 110 per kuur tenzij je loyal customer bent dan moet je drie maanden iets bestellen dan zijn de wraps geloof ik iets van 60/70 euro? (haha ja info opgevraagd )
Oh je moet je daarna natuurlijk niet gaan vol eten en slecht blijven eten enz want dan zal het idd niet goed werken
Ik zie altijd voor en na foto's op die wrap Facebook pagina's staan maar dan vraag ik me altijd af of het nu zogenaamd door die wrap komt of dat je zeer gezond moet eten, sporten en water moet drinken Logisch dat je met sporten, gezond eten en gezond drinken buikvet verliest en dus slanker word om je buik Ik heb dat eens nagevraagd op zo'n wrap site en hun zeggen " ja wij claimen ook niet dat je vet verliest maar het is meer om de huid die slapper is geworden steviger word" Ook knap.. Dan bestond er geen plastische chirurgie meer Ook claimen ze dat het niet blijvend is.. Duhhh.. Dan pak je een kuur van die troep, dat is nou net waar ze op uit zijn.. Enige wat lichter word is je portomonee!
Als je logisch nadenkt dan weet je met gezond verstand sowieso dat een laagje crème je vetcellen niet weg kan smelten.. Wel goede crème als die door ALLE huidlagen zou boren ( kan een gezichtscreme ook niet door je opperhuid, lederhuid, kiemlaag) en zelfs tot diep in je vetlaag werkt, hahahahaha.
Ja Dat meen ik echt! Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je vrij gezond eet maar niet zoals miss Mac zegt dat je echt niks vets mag eten enz want ik eet ook nog gewoon frietjes, shoarma en pizza enz maar natuurlijk niet dagelijks En in 72 uur kan je toch niet zulke resultaten boeken als op de foto's? (en ja ook mijn foto's staan op een bodywrapsite en zijn echt!) maar misschien scheelt het ook wel dat ik best stevig ben?
Site waar ik kijk staan ook voor- foto's op en ook na 6 wraps ofzo.. En als ik de ene foto na het avondeten maak ( voor foto) en die na- foto 72 uur s morgenavond vroeg dan ben ik ook veeeeel platter Vind het gewoon laaienlichterij! Net of je binnen 72 uur vetcellen en centimeters kwijt bent door een laagje crème met huishoudfolie (die NIET door alle huidlagen heen kan dringen) Hoe verklaar jij het dan? Hoe kan in hemelsnaam een laagje crème ervoor zorgen dat je binnen 72 uur veel strakker bent Waar blijft dat vet dan? En is het magisch wonderspul (1e crème op aarde) dat op magischerwijs wél door alle huidlagen kan boren en het vet wegtovert? Of komt het in de pot te liggen na 72 uur
Nou mijn hangrol onder aan mijn buik is anders voor een groot deel verdwenen Ik kan alleen via mijn telefoon geen foto erop zetten
Het gaat er vooral om dat de huid strakker wordt en daardoor ga je ook centime verliezen.. Het is een soort detox voor je lichaam en de afvalstoffen gaan eruit door veel water te drinken Maar ik geloofde het ook niet helemaal totdat ik het zelf ervaarde
Hoe kan je lichaam detoxen van een laagje crème wat dus NIET door de huidlagen dringt en dus ook niet door je vetlaag En jij bent toch sowieso op dieet las ik laatst in een topic, dus grote kans dat je rol daarom nu minder is.. Van een laagje crème met doorzichtige folie voor een uurtje word je gewoon écht niet slanker!! Maar goed.. Ik hou erover op .. Je kan gewoon beter voor die tig euro's gezond voedsel halen of een sportschool abbo.. Veel nuttiger dan een laagje crème met plakfolie wat niet bij je vetlaag kan komen ( zelfde als dat anti rimpelcreme niet door je huid kan dringen en geen reet helpt). Jammer dat veel mensen zo snel en makkelijk aan het schoonheidsideaal willen voldoen en in deze onzin intrappen
Ik zou zeggen probeer het zelf, een keer uit.. Eh nee ik ben niet op dieet ik eet gewoon normaal shakes enz doe ik niet die heb ik alleen de eerste week van januari opgemaakt.. Ik sport ook niet en ben qua kilo's niet afgevallen hoe verklaar je dan dat je toch strakker wordt??
Daar hoef je geen dure wraps voor hoor. Gewoon een bodylotion en huishoudfolie werkt ook. Het is vocht dat je verliest door zweten en je bent dan tijdelijk wat strakker. Iemand hier in de buurt deed dat wel eens een paar dagen voor ze naar een feestje ofzo moest en dan wilde dat haar jurkje wel mooi zou uitkomen. Lotion en huishoudfolie en dan gaan stofzuigen en poetsen. Je zweet al met die folie om en dan extra beweging erbij (zoals het huishouden doen) maakt dat je nog extra zweet.
Ik vind die foto's altijd nep op de ene foto staan mensen wat ingezakt buik uit en de na foto goed rechtop en buik in nee ik geloof er niet in.