Dan vind ik ook niet dat je conclusies mag trekken als je je er geen ervaring mee hebt.. Ik weet wat het met mezelf heeft gedaan! En je kan pas echt een mening vormen als je het geprobeerd hebt. Bij de ene zal het misschien beter werken als bij een ander maar voor mij werkt het! En mensen die oprecht geïnteresseerd zijn wil ik best mijn foto's sturen
Op ebay worden ze voor minder dan 30 euro verkocht. Wil het wel eens proberen maar de eerste mag je maar een uur dragen toch? Waarom is dat? Wat kan er gebeuren als je hem toch langer draagt?
De eerste moet je na 45 minuten kijken of je geen reactie erop krijgt maar je kan m daarna gewoon langer laten zitten Max 8 uur is mij gezegd.. De eerste heb ik geloof ik 4 uur gedragen de tweede 6/7 uur zoiets. Denk niet dat het heel erg veel kwaad kan en dat het puur is om te kijken of je geen reactie krijgt? Via eBay moet je dan geen invoer enz betalen?
Ja idd, je kan zelf idd ook ''distributeur'' worden en krijg je zelf fikse korting op die zooi als je het promoot en slijt aan anderen word de hele dag reclame over gemaakt op Facebook.. en kleintje, ik kan het nog ineens proberen, met een bmi onder de 18,5 heb ik helaas geen buikvet..
Als je geen vet hebt kan je alsnog een slappe huid hebben en dat is ook het doel om je huid strakker te krijgen niet per definitie om vet te verwijderen.. Maar wees gelukkig dat je het niet nodig hebt maar ga niet gelijk mensen afzeiken die er wel baat bij hebben zonder dat je er zelf ervaring mee hebt!
Foto's zijn echt vaak nep om met veel langere tijd ertussen. Bijv kort na bevalling ( paarse striae op foto en bolle buik) en dan ineens 72 uur later platte buik ( en witte striae . Dus gewoon veel later genomen. Wat het doet is dat de huid wat stakker wordt voor korte tijd. Ken mensen die het geprobeerd hebben. De huid wordt dus wat strakker waardoor je Max 1cm verliest . Afvallen of slanker worden gebeurd niet
slappe huid/vel kan sowieso niet krimpen/strak trekken, anders waren er geen buikwandcorrecties of andere chirurgische ingrepen zoals facelifts of beencorrecties etc nodig en waarom zouden die wraps wel werken en anti cellulitis crème je been'kraters' niet kunnen laten verwijderen? wel een tovergel met tover huidshoudfolie Maar goed, fijn dat jij wel baat hebt bij deze dingen, ik besteed mijn geld liever in feiten ipv in fictie..
Er wordt vocht onttrokken aan de huid waardoor het gaat trekken en strakker wordt. Echter is dit maar tijdelijk . Denk aan bijv gezichthuid na warme douche die compleet strak staat
Na eerste wrap was ik zelf kwijt: 5 cm boven navel: -9 cM Op navel: -5 cm Onder navel: - 4 cm Maar dat zal per persoon verschillen denk ik. Ik krijg mijn eigen foto er niet op jammer genoeg dan is het te zien..
dit doet me heel erg denken aan die shockband die electrische stoten geeft zodat je buikspieren getraind worden tijdens het bankhangen (die heeft mn moeder trouwens ooit gekocht, whaha) maar heey, iedereen moet lekker zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven.
Missmac ebn imensa als iemand er wel baat bij heeft gehad is dat toch mooi? snap niet waarom er dan zo fel op gereageerd moet worden. Ik zou zelf persoonlijk nooit zoiets doen, ben daar te sceptisch voor en vind het te duur. Maar als een ander het wil proberen, is dat zijn/haar keuze.
Ik heb het zelf niet geprobeerd maar het lijkt me wel iets. Zo zijn er ook anti-cellulites en slimming cremes. En nee miss mac, die dringen niet door alle huidlagen heen maar ze werken wel! Moet er wel bij zeggen dat ze niet zo goed werken als dat de reclames doen geloven en dat zulke producten meestal alleen werken zolang je het gebruikt. Stop je ermee dan verdwijnt het effect langzaam.
Even de foto van de Facebook gepakt kijken of het lukt? Dit is mijn buik er volgt nog een foto na derde wrap.. En of je het geloofd of niet het is mijn buik en ik ben blij met het resultaat tot nu toe
Komt een beetje over alsof kleintje88 als leugenaar bestempeld wordt. Hier worden ervaringen gevraagd en vind niet dat je kan oordelen als je het niet zelf hebt geprobeerd! Mooi resultaat kleintje88!
Wat ik begrepen heb is het met die wraps juist NIET de bedoeling om te gaan zweten en is een dun laagje huishoudfolie alleen bedoeld om de wrap op zijn plek te houden.
In het geval van de wrap is de folie inderdaad bedoeld om de wrap op zijn plaats te houden. Nu was er eerst niet bijgezegd dat het niet de bedoeling was om te gaan zweten met de wrap al denk ik dat je dat sowieso wel doet maar het niet/amper merkt omdat de crème van de wrap en het materiaal waaruit de wrap bestaat bedoeld zijn om het op te vangen. Maar het basisprinciepe zal niet zoveel schelen denk ik.