IT

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk! Gisteravond ook nog The Mist gezien.
    I (L) King!!

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier hetzelfde.. Mijn papa vroeg ook steeds, maar ik wou zijn stoere, coole dochter zijn 8). Vanaf die dag waren clowns niet meer hetzelfde.

Ik heb er tot heden nog nachtmerries van (wel 1x per week).
    Gister toch gekeken, en ik moet zeggen dat ie in de film minder eng is dan in mijn dromen. Dus dat scheelt weer.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vind em zoooooo niet eng!
    Maar wel een supercoole film :D
    Hij creeert wel supergoed de "enge" sfeer vind ik.

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Heb hem ook gekeken voor het eerst!
    Had er heel veel van verwacht als ik de verhalen van iedereen moest geloven, maaaaaaar wat een FLUT film zeg bah

5. danip

danip Niet meer actief

Dat komt waarschijnlijk omdat de meesten van ons hem hebben gezien toen we nog klein waren, en toen was ie super eng. Nu ist inderdaad een best wel crappie film :D

6. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ugh.. toen ik heel erg klein was die film it gezien die eerste deel.. Vergeet ik nooit meer, was echt een groot nachtmerrie. Ik heb er gister bewust niet naar gekeken, jeugdtrauma, hahaha

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    vroeger heb ik m gezien nou scheet zowat in me broek en durfde een week gewoon niet in de douche te komen whahahahaa

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Stephen King is cool en deze film is echt wel eng! Helaas lees ik nu pas dat hij gisteren op tv was. #jammer..

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    vroeger heb ik weken lang niet durven slapen omdat ik zo bang was voor die klote clown haha..

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb m ook gister voor het eerst gezien!!
    Vond hem erg saai :)

11. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit kijk ik meer naar IT.
    OMG,wat heb ik daar vroeger een trauma aan overgehouden zeg!
    Tanden poetsen,douchen,wat ben ik daar bang voor geweest.
    Alleen al als ik een plaatje in een tijdschrift zie van die klote clown krijg ik het spaans benauwd.
    Brrrrrrrrrrrrrrrrr.....

12. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik vind de film echt niet eng maar het boek,brrrrr! Nachtmerries zou ik ervan krijgen! Supergaaf boek is het. Ik heb het zeker al 10x gelezen.

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb deze film een keer gezien toen ik een jaar of 9 was. Wel overdag, want 'savonds durfde ik het echt niet. Ik heb daarna 2 weken lang bij mijn broer op zijn kamer geslapen omdat ik niet meer alleen durfde te zijn haha.
    Never nooit dat ik deze film nog een keer ga kijken, brrr heb ook echt een hekel aan clowns gekregen.

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ooo nee, ik baal dat ik het nu pas lees, dat hij gisteren op tv was!

Ik zag de topic titel en dacht yes die ga ik zo kijken, was hij van gisteren boehoe.

Ik vind clowns best eng maar ik houd er wel van om mezelf angst aan te jagen. haha

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had hem ook nog wel eens willen zien...vond dat vroeger ook super eng!!Heel soms denk ik zelf nog als ik even naar het doucheputje kijk..oh die it toen...creepy!!denk dan maar gauw aan iets anders :)

16. claire1988

claire1988 Actief lid

9 apr 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze film heb ik gekeken toen ik 6 jaar oud was en heeft letterlijk toen mijn jeugd verpest hahah naar het circus ging ik niet meer als ik een clown zag of iets wat daar op leek raakte ik in paniek, en nog steeds 16 jaar later angs voor clownen echt vreselijk bah!!!:( kan dr niet naar kijken misschien klinkt t overdreven maar wat ben ik bang geworden zeg na die film!!!!!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Toen ik hem voor het eerst zag vroeger was ik nog klein en sliep toevallig bij mijn kennis. Nou nou wat heb ik die nacht waker gelegen en dan vooral in een vreemde kamer slapen haha had het niet meer!! Was er ook nog te jong voor eigenlijk om daar naar te kijken. Ik heb deze film een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij de Blokker.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahaha hier nog één!! :D

19. adi

adi Niet meer actief

Ik heb hem nooit gezien (durfde nooit, ben echt een scheiterd wat enge films betreft), maar als ik jullie reacties lees, ga ik hem ook nooit kijken ook. brrr

Deel Deze Pagina