Waar auto parkeren bij vliegveld Brussel??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mavi derya, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wij gaan in oktober 10 dagen op vakantie. We vliegen vanaf Brussel. We willen hier zelf heen geen met onze auto en dan daar parkeren.

Heeft iemand ervaring waar je dat het beste/goedkoopste kan doen?

2. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Op die bewaakte qpark parking.. Ergens anders in Brussel zou ik mijn auto geen 10 dagen neerzetten.

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, de q-park. Wij hebben de auto geparkeerd bij Van der Valk, maar dat kwam doordat we daar de nacht voor vertrek sliepen (sleep park & fly-arrangement, aanrader!).

4. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Er zijn veel hotels bij het vliegveld waar je kan overnachten en je auto gedurende de vakantie kan laten staan. Ze hebben shuttlebusjes die je dan naar de juiste vertrekhal brengen. Is zeker prettig met kinderen als je vroeg in de ochtend aanwezig moet zijn.

Die van ons kostte 90 euro, weet alleen de naam niet meer. Ledikantjes met bedlinnen en deken waren er gratis.

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Op een parkeerplaats :p

Sorry dat was de eerste gedachte die me te binnen schoot toen ik je topic voorbij zag komen...

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Q-park idd.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Dat ziet er inderdaad heel leuk uit. Maar ik zat even te kijken voor die shutlebus naar het vliegveld maar klopt het dat die maar op heel weinig tijden rijd?

8. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    + 1

Deel Deze Pagina