Wij gaan in oktober 10 dagen op vakantie. We vliegen vanaf Brussel. We willen hier zelf heen geen met onze auto en dan daar parkeren. Heeft iemand ervaring waar je dat het beste/goedkoopste kan doen?
Ja, de q-park. Wij hebben de auto geparkeerd bij Van der Valk, maar dat kwam doordat we daar de nacht voor vertrek sliepen (sleep park & fly-arrangement, aanrader!).
Er zijn veel hotels bij het vliegveld waar je kan overnachten en je auto gedurende de vakantie kan laten staan. Ze hebben shuttlebusjes die je dan naar de juiste vertrekhal brengen. Is zeker prettig met kinderen als je vroeg in de ochtend aanwezig moet zijn. Die van ons kostte 90 euro, weet alleen de naam niet meer. Ledikantjes met bedlinnen en deken waren er gratis.
Op een parkeerplaats Sorry dat was de eerste gedachte die me te binnen schoot toen ik je topic voorbij zag komen...
Dat ziet er inderdaad heel leuk uit. Maar ik zat even te kijken voor die shutlebus naar het vliegveld maar klopt het dat die maar op heel weinig tijden rijd?