Florida in november

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door HabibiAna, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    #1 HabibiAna, 24 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2011
    iemand weleens geweest? Het is dan officieel geen 'hurricane season' meer, maar wat kan ik van het weer verwachten? Als het de hele dag regent is het ook nix aan. Benieuwd of er iemand ervaring mee heeft?

2. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik heb 3 jaar in Florida gewoond en het weer is in November geweldig! Geen hurricanes meer, niet meer 40 graden iedere dag, dan wordt het eindelijk een beetje weer dat je buiten kan zijn. Wel vaak een onweersbui in de namiddag, maar dat heb je in Florida gewoon vaak. Is ook zo weer over. Om het weer hoef je het niet te laten!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb er vroeger ook enkele jaren gewoon en idd november is een prima tijd om maar Florida te gaan! :)

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nou, hele dagen regen tref je niet zo vaak in Florida hoor. Het is dé staat van de VS die op dit moment het hardst aan te uitdrogen is :(. Maar inderdaad af en toe in de middag een lokaal buitje zou wel kunnen, maar verder is het hoogstwaarschijnlijk lekker warm en zonnig. Wat heel leuk is rond die tijd is dat je kunt snorkelen met zeekoeien als je dat wilt. Dat kan maar een paar maanden per jaar en het is echt een aanrader! (vind ik). Het zijn hele vriendelijke, logge beesten en het is supergrappig om daar tussen te zwemmen :).

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat klinkt goed! We zaten echt te twijfelen door het weer en de orkanen enz. We willen graag een paar dagen 5 naar disneyworld en 2 dagen Miami misschien, everglades en nog ff kijken.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    November is een heerlijke periode. Het kan in de avonduren wat sneller afkoelen, maar goed daar kan je je tegen kleden.

Je zou vanuit Orlando via de Westkant naar Miami kunnen rijden. Je kan dan via het Tamiami Trail door de Everglades naar Miami rijden. Je doet hier met stoppen etc wel een uur of 8 over.

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Bedankt voor je tip! Ik zal het doorgeven aan de reisplanner:D

Deel Deze Pagina