hebben jullie ook zoveel last van muggen? en wat doen jullie ertegen? word helemaal gek van de beestjes!
vertel mij wat! Zelfs met horren overal komen ze hier nog binnen grr! Snap het nut van die beesten ook niet en waarom ze uberhaupt uitgevonden zijn!
oooh vreeselijk die beesten... Ga voordat ik ga slapen eerst een tijdje op jacht naar die beesten, als er ook maar ééntje blijft leven en die houd me 's nachts wakker wordt ik helemaal gestoord... En het gaat niet eens om het steken, meer om dat vreselijke gezoem rond je hoofd.... echt nutteloos die beesten!!!
Ik heb er geen last van hahaha komt omdat ze mn man allemaal prikken *lol* Nee ondanks dat we aan het water wonen hebben we amper muggen binnen en we hebben momenteel nog niet eens horren bij de ramen.
Vreselijk irritant! Heb overal horren maar nog komen ze binnen. Snap er niets van! Laatst heb ik er 5 in 1 nacht doodgemaakt.
in huis geen last... maar van het weekend zijn naar het bos geweest (robbenoordbos) en daar was een ware muggenplaag. Hebben 6 kilometer lang alleen maar muggen van ons af moeten slaan. Gelukkig heeft mijn meisje geen enkele bult! Maar ik heb er op mijn rug al meer dan 20 (!) en op mijn armen nog meer. Mijn man heeft gisterenavond alle bulten ingesmeerd en is een kwartier bezig geweest... Wat een hel!