Op zoek naar Joseph

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Daan78, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    In Op zoek naar Joseph wordt gezocht naar een hoofdrolspeler voor de musical ‘Joseph and the amazing technicolor dreamcoat’. Entertainer/ tv presentator Paul de Leeuw, musicalster Pia Douwes en theaterproducent Erwin van Lambaart vormen het panel van dit programma.

    Producent Erwin van Lambaart en internationale musicalster Pia Douwes waren ook panellid bij het succesvolle AVRO-programma Op zoek naar Evita. Paul de Leeuw maakt voor het eerst deel uit van het panel. Frits Sissing presenteert Op zoek naar Joseph.

    Uitzendingen
    Vanaf zaterdag 30 augustus kun je 9 weken lang genieten van Op zoek naar Joseph. De 1ste uitzending is op zaterdag 30 augustus rond 20:30 uur op Ned. 1. De 2e uitzending is direct de dag erna, op zondag 31 augustus, rond dezelfde tijd en op dezelfde zender.
    Vanaf zondag 7 september is er 8 weken lang een live-show rond 20:20 uur op Ned. 1.

    -------------------------------------------------------

    Oh ik heb er weer zin in. Heb aan de buis gekluisterd gezeten met de zoektocht naar Evita. Niet dat Joseph...... mij zo'n geweldige musical lijkt (kan uiteraard nog veranderen), toch vind ik het fantastisch te kijken naar al die talenten.

    Meer mensen die hier naar uitkijken?
     
  2. famke84

    famke84 Actief lid

    21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Nee ;)

    Maar even zo goed vond ik Evita wel leuk! Al was ik geen regelmatige kijker... :)
     
  3. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hmmm nee. Evita keek ik ook niet.
    De zoektoch naar Tarzan keek ik toen wel, mja.....Tarzan boeide me dan ook ;)
     
  4. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vond Op zoek naar Evita erg leuk, al vind ik Evita als musical geen zak aan, dus ik ben daar ook nooit geweest.
    Alleen jammer dat Paul de Leeuw in de jury zit, wat een vreselijk galbak.
     
  5. famke84

    famke84 Actief lid

    21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Ja idd Paul de Leeuw! Jech :(
     

Deel Deze Pagina