Wie kan ons helpen!? Erg belangrijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Wie kan mij helpen!? Het zou echt zoooo fijn vinden als er iemand is die het voor ons heeft!

Mijn zwager zijn vader is 2 jaar geleden overleden.. Hij zat op de boot naar Engeland en is in zijn vrachtwagen overleden aan een hartstilstand. Er moest toen een hoop geregeld worden enz..
    Nou had hij een tattoo. Deze tattoo wilt mijn zwager dus heel graag, als eerbetoon aan zijn vader en nagedachtenis.

Nu is er een probleem, we kunnen NERGENS dat plaatje van die tattoo vinden! :$
    Ik dacht; misschien is er iemand hier die weet wat ik bedoel en er eventueel een plaatje van heeft!?

Het is een plaatje van een doodhoofd met een pilotenhelm op, deze helm kan je ook vinden onder de vespa helm. Dit plaatje komt uit de jaren 60/70 en heeft geloof ik iets met de Hells Angels te maken!? :(

Zijn vader staat dus ook nergens op een foto met de tattoo zichtbaar, anders hadden we hem al gevonden!

Ik hoop echt dat er misschien iemand is die hem heeft/kent o.i.d.
    Alvast heeeel erg bedankt! :D

Lieefs, Ashley.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow dat is moeilijk:( weten jullie ook niet waar zijn vader die toen heeft laten zetten of wie daar bij was?

4. Revit

Revit Niet meer actief

Fijn dat je zo snel reageert en met opties aan komt!
    Bedankt...
    Ik heb de tattoo zelf ook nooit gezien, maar ik ga deze plaatjes zeker aan mijn zus en zwager laten zien.. Wie weet is een van de 2 het wel!

Ontzettend bedankt voor de moeite!

5. Revit

Revit Niet meer actief

Jaa, dat was in Amsterdam ergens.. maarja, zoek daar maar, zitten wel meer als 1 tattooshop, haha.
    Geen idee of er iemand bij is geweest.. Plaatje is al aardig aan de leeftijd, maar wie weet...

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    mss z'n collega's vragen of iemand een schets van die tattoo kan maken...hebben jullie echt geen foto van vakantie op het strand of zwembad?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
  8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Waarom tekend je zwager niet zelf die tattoo?
    of iig een schets ervan.. zo goed als hij kan
    (hij moet de tattoo toch wel gezien hebben)

en dan kan hij zelf langs een tattoo shop gaan, en dit idee uitleggen aan de tattoeerder.. zodat hij die tekening helemaal kan uitwerken,. totdat je zwager de tekening perfect vind..

9. Revit

Revit Niet meer actief

Er is echt geen foto, ze hebben allefoto's albekeken.
    Hij ging nl ook niet vaak op de foto...

@ ikdus; ik ga die plaatjes zeker laten zien, die 2e komtvolgens mij wel aardig in de buur. kan hm maar zo zijn. bedankt!!

@ fairylaughs; tja, dat weet ik ook niet. heb ik ook al gezegt, maarja, eigenwijs he. het MOET gewoon dat plaatje zijn voor hem..ergens snap k dat wel, maar als hij niet te vinden is, is hij niet te vinden en dan moet er toch een andere oplossing komen.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    op startpagina is ook ergens een tattoo forum iets waar je vragen kan stellen misschien dat ze het daar weten

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    bij de meeste tatoeages kan je de tatoeëerder laten ontwerpen na jou wensen.

als hij een beetje kan uitteken wat hij wilt met wat verwoording erbij dan komt het vast goed :)

xx

12. Revit

Revit Niet meer actief

Heel erg bedankt allemaal.

Ik ga eens even een kijkje nemen op dat forum.

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

wat ik bedoel is..
    als hij een schets maakt.. dan denk ik dat de tatoeerder wel weet welk plaatje het precies is.. want ik denk dat die vroeger wel vaak zijn gezet.. en nog steeds erg populair..

dus als hij gewoon naar een tattoo shop gaat.. en uitlegt wat voor tattoo het is.. dan heeft de tattoeerder misschien een paar plaatjes waar hij tussenzit.. of hij tekend dat plaatje..

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou naar een wat oudere tatoeërder gaan, en daar het uitleggen.
    Soms hebben ze nog wel oude boeken, of kent hij dat plaatje nog.

15. Revit

Revit Niet meer actief

Deel Deze Pagina