Ik heb nu een paar dagen actief op deze site en heb het erg naar me zin. Ik heb dan ook gemerkt dat de meeste vrouwen die hier actief zijn van Nederlandse komaf zijn. Klopt dat ook of heb ik dat verkeerd??
Het is een Nederlandse site he.. Maar ook genoeg Belgen, Turkse dames, Marokkaanse (achtergrond) etc te vinden hier ..
Haha lekker kortaf En wat is jouw afkomst dan? Waarom vind je het belangrijk om te weten wat voor nationaliteiten hier zitten?
Ik vind het niet belangrijk, het viel me alleen op. Ik zelf ben van Marokkaanse afkomst, Ben wel in Nederland geboren.
idd buiten de boerenkool vliegen hier ook de patattekes, baklava en couscous om je oren. gezellig hoor!!!
Bedankt voor je reactie, Het is alleen niet dat ik het vroeg omdat ik ergens bij wil horen hoor Ik kan het met iedereen erg goed hebben
Ik heb twee nationaliteiten. Zowel Nederlandse als Italiaanse. Dan doen ze nu niet meer maar in de tijd dat ik was geboren en een paar jaar daarna kon dat. Ik ben trouwens de eerste 3 jaar van mijn leven alleen Italiaanse geweest. Mijn dochter heeft ook beide nationaliteiten gekregen. Maar dat is waarschijnlijk niet goed gegaan.
Hier ook een dubbele nationaliteit! Geboren in Griekenland (griekse vader) en daar ook 11 jaar gewoond en inmiddels woon ik alweer 13 jaar in Nederland (Nederlandse moeder).
Hier een half Nederlandse half Turkse idd wel erg leuk allerlei verschillende recepten ook, zoals iemand al zei de boerenkool baklava couscous etc etc erg leuk
Nederlands, geboren en getogen, maar een Duitse oma, een Poolse vriend, dus redelijk internationale familie.