Met nog maar een paar weken te gaan, slaat de twijfel weer ineens toe. We zouden gaan voor B.oaz. Maar nu vraag ik me af of L.evi niet beter is... De reden: dat ik B.oaz soms niet lekker vind uitspreken. L.evi ligt wat lekkerder in de mond. De tweede reden onze zoon heet N.oah en qua combi is dat ook niet ideaal. Aan de andere kant vond ik B.oaz altijd een mooie naam. Heb ik last vd hormonen of zijn dit toch wel goede argumenten?
Boaz vind ik een leukere naam als Levi maar bij Noah past Levi mooier, anders heb je 2 x dat oa. Maar misschien vind je dat juist wel leuk ? Wel leuk, bijbelse namen. Lucas of Jesse zou ook mooi bij Noah passen
Ik ken twee broertjes, noah en boaz en ik breek mn nek er altijd over... Hoewel ik boaz wel mooier vind dan levi, succes!
Ik zou zeker voor Boaz gaan! Omdat je dat altijd al een mooie naam vond en ik hem ook veel leuker vind dan Levi. Levi hoor je ook erg veel, net als Noah, dus vind ik Boaz er ook weer leuker bij.
Hebben meer mensen in hun omgeving daar last van? Ook hun ouders? Bij ons halen mensen soms onze hond en zoon nog door elkaar (N.ino en N.oah). Na een nacht slapen denk ik toch dat Boaz de beste keus is.