Turkse krijgt zesde drieling Uitgegeven: 29 oktober 2003 15:36 ADIYAMAN - Een 28-jarige Turkse vrouw uit het stadje Kahtali in Oost-Turkije krijgt voor de zesde keer op rij een drieling. Dat meldde het Turkse dagblad Radikal woensdag. Fatma Saygi beviel op haar achttiende van haar eerste drieling. Over drie maanden verwacht ze moeder van achttien kinderen te zijn. Volgens hoogleraar Mecit Aryaz van de universiteit van Istanbul gaat het om een unieke gebeurtenis. Bij zijn weten is het in de wereld nog nooit voorgekomen dat een vrouw zes keer achter elkaar van een drieling is bevallen. De familie Saygi woont in een woning van twee kamers en heeft grote financiële problemen. "Ik heb alle vijftien met de borst moeten voeden", zei de zwangere moeder in een vraaggesprek met de krant. Turkije kent geen kinderbijslag.
Dan zou ik toch wel heel snel mezlef laten helpen of me benen bij elkaar houden. het kan nooit gezond zijn om zoveel kinderen in een korte tijd te krijgen en dan ook alleen maar lingen. hopelijk is het voor haar de laatste keer
dat snap ik dan niet he, het is toch niet nodig om na 5 3-lingen nog een keer zwanger te worden? denk dat 15 kinderen toch wel genoeg is. ik zou al na de eerste 3 ling ermee stoppen, hihi!
hmm...ik weet het niet hoor! Beetje vaag berichtje. Volgens mij is dit echt niet mogelijk. Een drieling wordt ook vaak te klein geboren ( in het ZH ) en na de 2e keer zal er toch wel worden ingegrepen door de GYN. ? Het zou wel een echt wonder zijn als dit waar is!
Het zal misschien best wel kunnen.. Maar iemand met gezond verstand vraagt dan toch echt wel al bij de 2e 3 ling of ze niet iets kunnen doen om niet meer kinderen te krijgen. Ook al woon je in Oost-Turkije.... Vind het ook niet gek dat ze in geldnood zitten, en de vrouw zal ook echt niet werken. Nee ben soms echt blij dat ik uit Nederland kom.
Gut en dan steeds weer 3 tegelijk moeten voeden.. Ik vraga me af wat e rnog ove ris van dat vrouwtje.. Allemensen!
ik heb een aantal jaren terug al van deze mevrouw gehoord. maar jeetje, volgens mij ben je helemaal uitgeleefd. en waarom zo vaak zwanger, ik zou eerst eens bij willen komen.
als je al 15 kinderen hebt wil je ook echt nog een keer zwanger worden.. alsof 15 nog niet genoeg was