Roompot Beach Resort Kamperland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jen30, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Hoi hoi,

Gezien ik veel waarde hecht aan jullie meningen hier op het forum ben ik benieuwd of er iemand zijn vakantie heeft doorgebracht op dit park met een baby van 8,5 maand en wat je ervaringen zijn? Wij willen 28 augustus gaan, een weekje.

Alvast bedankt en de groetjes

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Huisjes waren goed genoeg. Niet groot. Restaurant was ik net als de miniclub enigste wat tegenviel was het super koude water in het subtropisch zwembad

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    rp4 huisje hebben wij gehad en ik ben erg enthousiast. ik las op internet heel veel negatieve ervaringen over het park, dat het te oud was etc.. maar ik heb de tijd van mijn leven gehad daar.

tis allemaal niet zo grootschalig, het strand ligt er pal aan.. voor de kids is er veel te doen.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh ik vond het er juist ontzettend groot Limmeke! Wij stonden op het campinggedeelte en ik vond het een prima camping verder. Ik vond de omgeving alleen iets minder, niet echt leuke ritjes te maken. Maar we hebben daar wel een fijne tijd gehad!

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    En het strand was op zich leuk, maar wij gingen toch liever naar andere (noordzee)stranden omdat er aan die kant geen/nauwelijks golven zijn.

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ben heel benieuwd, wij gaan 3 augustus voor een midweek. Hebben een kindvriendelijke stacaravan gehuurd.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vorig jaar zaten wij in een " kinder" caravan.
    Dat was echt een gammel antiek geval.
    Na een eerste check eerst bij de receptie geweest met de lijst met mankementen.Wel een ok service, een dag later was alles verholpen.
    Het gewone restaurant en het zwembad zijn wat verouderd.
    Restaurant bij haven is beter. Alleen de bediening overal is zwaar onderbezet en onervaren.
    Grootste voordeel van de caravan was wel de locatie, achter op het park en alleen het dijkje over en dan zaten we op het strand.
    We hebben dus een prima vakantie gehad maar we zouden het niet nog een keer doen.

Deel Deze Pagina