Dat weet ik niet meer! Een 6 persoons in een lange straat net na het “centrum van de camping” was fijne plek!
Kijk ook eens naar Camping Village Continental. Het zusje van Isolino (zelfde organisatie), maar ligt niet direct aan het Lago Maggiore, maar aan het kleinere Lago di Mergozzo waarin je heerlijk kunt zwemmen vanaf het strandje dat bij de camping hoort. En dus wel vlakbij het Lago Maggiore, dus je kunt gewoon alle leuke uitjes in de omgeving doen. Wij zijn er een paar jaar terug geweest en hadden hiervoor gekozen vanwege het zwemmen in dat meertje en dat is goed bevallen.
Wij zijn hier een paar jaar geleden ook geweest en ik vond het echt heel leuk. Er waren toen ook best veel italianen, ik had wat minder het gevoel in een “Hollandse enclave” te zitten. Ik kan niet wachten tot we weer mogen
Voldoet niet aan je wensen, maar onze rondreis door Toscane vond ik een van onze mooiste reizen ooit (en we hebben best wat van de wereld gezien van New York, tot Azië en Curaçao). Siena, Florence, Greve in Chianti, Pisa: echt geweldig!
Wij willen ook graag naar Isolino deze zomer. Maar of er nog plek is? Heb via hun website een boekingsaanvraag gedaan. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor
Wij zoeken voor de zomer een chalet, op een camping, vlak bij de kust. Er moeten 3 slaapkamers zijn en de zee het liefst langzaam aflopend. Wie heeft er tips? Wij zijn niet zo bekend in Italië. Als het mogelijk is hebben we graag een beetje privacy bij het huisje.
Niet alles gelezen, maar wij zijn vorig jaar naar Toscane geweest en gaan dit jaar weer. Het is ons zo goed bevallen! Hiervoor vlogen we altijd en zaten we op een resort. Votig jaar dus voor het eerst gereden. We zaten in een stacaravan op een vakantiepark. Was super! We zaten vlak aan het strand en in Italië hebben ze fijne lagunebaden voor de kleintjes. Wij zijn verkocht! Wij hebben geboekt via Roan.