Mason vind ik een hele leuke naam. Stoer en toch ook lief. Kan je ook leuk afkorten naar Mase/Mace/Mees.
We waren afgelopen weekend in Parijs en daar zagen we bijna op elk gebouw ; Maison staan. Maison betekend; thuis / huis. Wat vinden jullie leuker. Maison of toch gewoon Mason
Als je echt iets met Frankrijk/Parijs hebt of veel waarde hecht aan de betekenis is dat wel mooi, anders zou ik gewoon Mason doen!
Haha, ik hecht wel veel waarde aan de betekenis 'huis/thuis' aangezien ik zo enorm blij was dat ik thuis was na ons weekendje parijs hahaha. heb gewoon gehuild toen ik mijn huis binnenstapte
Maison (frans voor huis, spreek uit: mèhzon zo ongeveer) als naam vind ik erg vreemd, sorry. Mason vind ik best een leuke naam, maar dan wel op z'n engels uitgesproken. Hayden gaat wel. Lorenzo vind ik alleen leuk als de jongen in kwestie er uit ziet als een Italiaan (en liefst ook heel of half Italiaans is).
wat is er zo ordi aan die namen??? zijn zeker alleen typisch nederlandse namen gewend..... Zijn leuke namen die je vaak hoort op tv, kijk naar hayden christensen, lorenzo lamas en mason als in de zoon van kardashian... mijn zoon heet Jason en mijn dochter River, typisch niet nederlands. Mijn vriend en ik houden beide van amerikaanse namen. Als we nog een dochter zouden hebben zou ze Savannah Phoenix heten. Van alledrie de namen vind ik Mason t leukst!
Ja Lorenzo kan alleen in Italië of bij een Italiaans (half) kind. Vind ik dan. Net als Valerio of Roberto Mason vind ik de leukste uit je rijtje.