Hallo allemaal.. Wat vinden jullie passen als tweede naam bij de voornaam Jorah (uitgesproken als jo-ra) =)? Het gaat om een jongensnaam
Ik zou kiezen voor een 2e naam die iets bekender is dan Jorah denk ik, Jorah Elias vind ik alvast heel mooi! Anders misschien: Jorah Benjamin Jorah Boaz Jorah Caspian Jorah Daniel Jorah David Jorah Efraïm / Jorah Ephraïm Jorah Elon Jorah Ezar, Jorah Ezer Jorah Ezra Jorah Immanuel Jorah Isaac / Jorah Isaak Jorah Isaiah Jorah Ismaël Jorah Jaïr Jorah Jonathan Jorah Kaïn Jorah Laël Jorah Lucas Jorah Marcus Jorah Matthias Jorah Merlin Jorah Micaiah Jorah Michaël Jorah Phanuel Jorah Philemon Jorah Raphael Jorah Ruben Jorah Samuel Jorah Silas Jorah Simeon, Jorah Simon Jorah Thomas Jorah Timon Jorah Tobias Jorah Yeshua Jorah Yoël / Jorah Joël Jorah Zimri Jorah Zion
Jorah, naar het personage uit Game of Thrones? (Ser Jorah) Originele naamkeuze (vind ik positief)! Er zijn al veel mooie opties genoemd, maar ik probeer er ook nog een paar: Jorah Evan(der) Jorah Jenoah Jorah Owen Jorah Lysander Jorah Otis Jorah Dante Jorah Francis Jorah Brayden Jorah Bradley Jorah Ke(a)nan Jorah Desten (/Destin/Destan) Jorah Kay Jorah Lee Jorah Mason Jorah Micah Jorah Adam Jorah Asher Jorah Aston Jorah Austin Jorah Nigel Jorah Noam Jorah Aaron Jorah Obadiah Jorah Aeneas (Eneas) Jorah Livio Jorah Alexander Jorah Nathan(ael) Jorah Ilan Jorah Doran / Doron / Dorian ... Heb je al mooie namen gezien? Veel succes in ieder geval!
Wat een super reacties! Ik ga ze ook laten zien aan mijn man. We hoorden de naam in got inderdaad en vonden m allebei zo mooi, ook in het Nederlands uitgesproken! =D leuk om te lezen dat meer de naam mooi of origineel vinden =) Jorah Ezra vind ik heel mooi, maar dan eindigen ze allebei op 'a' is dat niet raar? Deze stond ook op mijn lijstje hihi vind t als voornaam ook wel leuk maar mijn man niet.. Jorah Lucas vind ik ook mooi! Jorah Simon/Siem vind ik leuk maar mijn man niet echt helaas.. Achterneefje heet Simon.. Die zien we regelmatig dus dan zou Siem geschikter zijn..
Graag gedaan! Cool dat jullie de naam uit got hebben! Ik ken ook een klein meisje Arya, eveneens naar het personage uit got genoemd (want als prematuurtje ook een vechtertje) Jorah Elias vind ik trouwens een heel mooie combinatie (mijn zoontje heet Ilias, ook een variant van Elia/Elijah/Ilja/Elias etc). Ezra vind ik ook prachtig en ik vind die twee a-klanken nog wel kunnen eigenlijk. Veel geluk (alvast) met de kleine Jorah!