ik wil morgen graag gaan zwemmen met de kids en nog wat familie, kids in de leeftijd van 5-11 jaar. We willen graag naar een zwembad waar je je een dagje kan vermaken Wie heeft een goeie tip? Graag in de omgeving van Rotterdam, 30-45 minuten rijden is oké. Alvast bedankt!
Ik kan alleen tikibad bedenken waar je je wel even kunt vermaken.. Maar ik ben zwemmen ook eerlijk gezegd wel snel zat..
Tropicana bestaat helaas niet meer Port Zelande van Center Parcs is erg leuk! +/- 30 minuten vanaf Rotterdam
eindhoven is voor een keertje ook wel leuk maar weer wat verder.. Wij komen ook uit de omgeving van rotterdam maar gaan 1x per jaar altijd naar eindhoven. Leuk bad, zeker met die leeftijd. Maar een centerparks bad is natuurlijk ook altijd gaaf.
even overlegd met schoonzussen, we gaan toch wat verder rijden naar Eindhoven bedankt voor het meedenken!
Port Zelande is echt geen 30 min vanaf Rotterdam, doe dr maar een kwartiertje a 20 min bij hoor, als het nog niet meer is
Ligt er natuurlijk aan waar in rotterdam Vanaf Noord, dan red je het wel in 30 minuten Vanaf zuid is het idd een kwartiertje langer
Ik volg dit ook even. Ben nl best bereid om verder te rijden en eens een ander zwembad en spectaculairder zwembad te zien. Er zijn nl maar weinig echte leuke zwembaden in NL. ( afgezien van Tikibad)