Geen of nauwelijks zin in sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aafke77, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger en heb eigenlijk vanaf week 5 al geen of weinig zin meer in sex. Ik vraag me af of ik de enige ben.....
    Waarschijnlijk komt het bij mij omdat ik echt de hele dag door misselijk ben en veel moet overgeven. Maar vervelend vind ik het wel. We zijn net 4 weken naar zuid afrika geweest en in al die tijd hebben we 2 keer sex gehad, da's toch vreselijk. Ik vind het ook echt mega sneu voor mijn lieve mannetje........
    Dames, ben ik echt de enige!?

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb dat nu ook nog maar uit ervaring weet ik dat later in de zwangerschap wel veel behoefte is, hoewel het bij iedereen anders kan zijn maar bij mij gierde de hormonen door mijn lijf haha ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee hoor, hier nog 1, ik heb de 1e 3 maand veel op bed gelegen vanwege misselijkheid en moeheid, wij hebben pas vorige week weer voor het eerst voorzichtig geprobeerd, en ik moet zeggen, ik vind er nog steeds niet zoveel aan, sommigen krijgen juist meer zin en anderen juist minder, na de 3e maand zou het volgens het boekje weer wat beter moeten worden, maar jah....ik ken bijna geen zwangere vrouw die volgens het boekje zwanger is geweest.....
    lekker naar je lichaam luisteren ennuh...er zijn ook andere manieren om je mannetje te verwennen ;)

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    niets abnormaals aan hoor. ik heb heel de zwangerschap eigenlijk geen of weinig zin gehad in seks. hoop voor mijn mannetje dat het na de bevalling weer verranderd :D

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zal je zeggen dat ik de hele zwangerschap totaal geen behoefte heb gehad aan sex
    bovendien was ik vrij bang inverband met mijn bloedingen gedurende tijd en nu heb ik last van me bekken dus ja helaas voor mannetje maar moet hij ook maar begrip voor hebben.

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ìk heb nu ook niet echt veel behoefte ik denk er niet eens aan
    nou ja soms wel, maar niet dat ik zoiets heb ik moet nu hebben :(

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook geen zin, maar ik help mn hubbie wel een handje :) Maar aan mijn lijf geen gefriemel en gedoe hoor, ik heb er echt even geen zin in!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee hoor, ik slaap liever ;)

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hahahaah. heel erg herkenbaar.

hier net zo hoor als mijn man vanaf 5 weken zwangerschap 2 keer sex heeft gehad is dit veel.

ik heb er ook niks mee en moet er echt niet aan denken hoor.
    je hoord dit echt enorm veel.

schaam je niet het komt na de zwangerschap wel weer terug.
    ik had dit zelfde euvel bij de zwangerschap van mijn eerste ook al.

mijn man heeft er gelukkig geen moeite mee, en heeft zelf ook niet echt behoefte gelukkig.

succes meid geniet van je zwangerschap.

groetjes edith

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hetzelfde: helemaal geen zin, doordat ik al de hele zwangerschap allerlei kwaaltjes heb die de zin bij mij wel doden...
    Manlief begrijpt het en doet maar even zonder: dat is dan zijn last van de zwangerschap maar even... lijkt mij altijd nog prettiger dan waar ik zelf allemaal last van heb (gehad).

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMEN!

12. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Zwanger of niet zwanger...
    ik hoef alleen naar hem te kijken...
    en het is ON!

T lijkt nu hoe verder zwangerschap hoe moeilijker ik van hem af kan blijven...
    dus tegenover gestelde van jou :oops:

13. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hoi hoi,

ik herken het ook helemaal!ik had na twee weken al helemaal geen zin meer ivm vermoeidheid enz..
    Ik vind het zelf echt zooo vervelend, vooral omdat mijn man het altijd zo graag wil..
    Hij toont er wel begrip voor,maar toch kan ik merken dat hij het stiekum jammer vind..
    En ik hoor van veel vrouwen,je kunt je man toch verwennen? maar ook daar heb ik absoluut geen zin in!
    Vooral als ik op bed lig ben ik moe, dus wil dan gelijk slapen, en ervoor heb ik ook geen zin, word al misslijk als ik eraan denk..
    mar ja...wat doe je eraan?

liefs

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoi,

Ik heb hetzelfde hoor. TOTAAL geen zin! Bleh. Zielig voor mn mannetje maar doe het dan maar op een andere manier...
    Meestal ga ik liever gelijk slapen maar kan dat ook niet maken!
    Ik hoop dat er nog verandering in kom. ha ha

xxx

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb er ook wel een beetje last van. Normaal doen we t dagelijks (minstens... :oops: ), nu moet ie 'genoegen nemen' met 1 of 2 keer per week. We vinden het allebei logisch en helemaal niet erg, maar ik vind het wel bizar hoe erg hormonen kunnen opspelen :)

16. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Dames,
    Bedankt voor alle antwoorden!
    Ik voel me al een stuk minder beroerd erover!

17. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Had vooral de eerste maanden enorm veeeel zin nog meer als anders. Maar nu ik bekkeninstabiliteit en ischias heb moet ik er niet aan denken. Het draaien, lopen , zitten alles doet zeer.
    Dus hier heeft manlief ook pech. Gelukkig vind ik het vervelender dan dat hij het vind.
    Lief he.

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb er echt helemaal geen zin in op dit moment en eh, helaas dan gebeurt het dus ook niet... ik voel me echt heel schuldig en denk dat ik toch maar een keer moet toegeven.
    Het is zo'n andere situatie dan 4 weken geleden en alle 6 maanden daarvoor. Toen was het echt minstens om de dag echt aan de klus haha.

Deel Deze Pagina