iui 1t/m 4 mislukt

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by sasje24, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Hoop je kunt nu wel testen hoor, zeker weten!! Ik zou morgenochtend een testje wagen, dat is echt niet te vroeg! Liefs, Elvi

2. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

@Hoop Meestal is het 14 dagen na de iui dat je kan/mag testen. aangezien dan de pregnyl uit je lijf is. Pregnyl zorgt er ook voor namelijk dat je een "valse" test zou kunnen krijgen. Als je pregnyl prikt weet de arts zeker dat hij/zij goed zit op het moment van iui. De pregnyl zorgt ervoor dat je Follikel springt binnen zoveel uur. Ik denk dat als ik jou was, ik al had getest vandaag :D

3. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    ow ok. ja heb nog geen test gekocht. snap niet waarom ze zeggen dat je 18 dagen moet wachten. dacht dat dat betekende dat je ook later nog je nod kan krijgen ofzo pff vindt het zo spannend. dan doe ik het donderdag wel een test dan zit ik op dag 16. dacht vraag het eventjes op hoeveel dagen na iui jullie je nod krijgen ongeveer.

4. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

Jun 9, 2009
    397
    0
    0
    limburg
    he Sasje,

dat is toch best goed nieuws! En even een maandje rust is vaak ook niet verkeerd. Ik ben benieuwd of de HSG je mee gaat vallen, maar met de zetpil komt het vast wel goed.

Om even terug te komen op je vraag waarom ik nog maar 3 pogingen krijg:
    We zitten nu al bijna 2 jaar in de mmm en in December vorig jaar ben ik zwanger geworden. Ik gebruikte toen een hormoonpomp die 24u per dag op je lichaam vast zit. Hier ben ik dus zwanger mee geworden maar dat werd helaas een missed abortion bij 8 weken :(
    Daarna heb ik nog eens een half jaar met deze pomp gelopen, hierbij zelf proberen, dus geen IUI. Toen ik in Juli nog niet zwanger was zijn we overgegaan op IUI (2 keer) Met de pomp kreeg ik nooit meer dan 1 follikel. Toen ik na IUI-2 aangaf helemaal gek van de pomp te worden, was dat ding zo vreselijk zat aan mijn lijf, zijn we overgegaan op Puregon. Maar toen kwamen we ook voor de keuze te staan of we weer voor 1 foll gingen, of nu voor 2 (COH-IUI) Aangezien ik al 1.5 jaar maar 1 foll had en er met het zaad van mijn man niets mis is (dus daarvoor geen IUI nodig) hebben we besloten voor 2 foll te gaan. De consequentie hiervan is wel dat het na 4 pogingen op is...... Hiervan dus de afgelopen maand de eerste gehad. Zo, het is een lang verhaal geworden maar hopelijk is het u duidelijk waarom :)

5. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Hoop, moet je ook altijd doen hoor (vragen aan ons)!! Je maakt het onwijs spannend voor ons! Hou ons op de hoogte en koop die test Meis! Dikke knuffel, Elvi

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey,

ik heb je al gepbt :)
    oke dat snap ik het idd helemaal! dit wordt idd bij mij ook het plan mocht het nu nog deze 2 keer niet lukken! dan wordt het nog 4 keer spuiten....van die pomp heb ik nog nooit gehoord!
    hier is bij vriendlief ook alles super, dus tja.....hier zijn de oorzaken wat ingewikkelder ;)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @hoop ik zeg testen meid!!!!! al heb ik zelf wel een lf van 16 dagen....

8. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Diclofenac gekregen (en niet in zetpil vorm). Ben benieuwd of we straks de zelfde ervaringen hebben en duim voor ons dat we weinig pijn hebben!! Maar goed, even pijn en daarna is 't ook weer klaar, he! Liefs, Elvi

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    tja het zal toch moeten gebeuren dus weinig anders dan dan maar even pijn hebben zit er niet op.

ik vind het inspuiten met de iui ook al niet prettig omdat mijn baarmoeder erg samen krampt...dus ben wel blij met de zetpil want zeker met vloeistof wat naar binnen wordt gespoten....

10. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasje: Ja, is zeker ook zo! Ach ja, het is ook maar even pijn. Je bent er zo weer doorheen en er vanaf!! Komt goed! Hopelijk hebben we allebei geen nare resultaten! Liefs, Elvi

11. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    dank jullie wel. ik hou jullie op de hoogte.

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Hoop, ja wel melden he, wat de uitslag is, wij zitten aan de pc gekluisterd hier!! Liefs, Elvi

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja idd wel ff komen zeggen hier, maar ik heb goede hoop voor je!

14. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    oh hoop wat maak je het spannend ik had als ik jouw was al een testje ertegen aan gegooid als je iui hebt gehad is het vanaf 10 tot 14dagen dat je ongi moet worden en dan is de pregnyl er uit op ongveeer dag 10 dus kom op met die test

@sas fijn dat je nu een behandelplan hebt en nu eerst een hsg hebt komt helemaal goed hoor

@hier zijn we sinds gisteren weer begonnen met spuiten op naar nummer 5 mag dit het magische getal worden

een fijne dag allemaal het zonnetje schijnt dus daar kan het niet aan liggen

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ benji: Hier keiharde regen on onweer, haha! Spuit je Puregon? Liefs Elvi

16. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @elvi hahaha hier nu ook omweer en regen en ja ik spuit idd puregon ik zag jij ook op welke hoeveelheid zit jij met spuiten?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey benji leuk om je ook hier tegen te komen meid ;)

18. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    nou vanmiddag een kv test gedaan. die 2 voor 5 euro. en negatief pfff zit op dag 15. maar gelukkig nog niets te vinden als ik naar wc ga. dan toch maar gewoon afwachten tot zaterdag. nog 3 hele dagen.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh balen meid :(
    dan is het idd even afwachten hoe lang je lf zal zijn...

20. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een teleurstelling lieverd!! Ik denk aan je! Dikke knuf, Elvi

Share This Page