Hoi hoi, Ik had een vraagje. Gister ochtend heb ik een positieve ovulatie test gehad, gebruik gemaakt van clear blue. Gisteravond meteen seks gehad. Op zijn hondjes. Het ging allemaal goed! Maar na de daad verloor ik wel wat sperma. Heb daarna nog wel half uur gelegen en sindsdien niks meer verloren. Vanavond, voelde ik links in me lies “iets” . Kan tussen me oren zitten of het is echt me eisprong. Maar helaas kunnen we vanavond niet klussen.. daarom ga ik misschien nu ook dingen denken die er helemaal niet zijn. Omdat ik het zo graag dat het wel gebeurd. Maargoed pushen is ook niet goed! Ik had gister ook een opgeblazen gevoel en heel de dag wat afscheiding. Vandaag vrij wel niet. Mijn vraag is nu zal de seks van gister avond voldoende zijn geweest???
Ik zou vooral eventjes rustig aan doen en je niet te druk maken 1x seks met de goede timing is in principe voldoende als jullie allebei vrichtbaar zijn. Veel vrouwen krijgen pas 24-48uur na de positieve ovulatietest een eisprong dus dan is dit ruim genoeg. Wat niet lukt lukt niet toch?
Als je gisterenochtend een positieve ovu had dan is je eisprong uiterlijk morgenochtend en zit je met gisteren sex goed hoor, aangezien sperma 5 dagen kan overleven. Datgeen je in je lies voelde is volgens mij niet je eisprong want zover ik weet zitten je eierstokken niet in je lies
Niemand kan je daar helaas antwoord op geven of die ene keer voldoende was. De een is zwanger na 1x, de ander pas na 100x. Ligt er maar net aan of je geluk hebt.
Ah super thnx voor je snelle reactie! Je heb ook wel gelijk, maar soms begin je zo te piekeren en kom je er niet meer uit! Dankjewel!
Thnx voor het berichtje! Ik ga stoppen met piekeren. Is dat zo??? Het zit misschien iets meer er boven en het zeurt (geen menstruatie gevoel trouwens)
Het blijft een wonder! Maar elke maand een teleurstelling is soms vermoeiend! Gelukkig gaat het de ene dag beter en kan ik beter relativeren maar soms heb ik jullie hulp nodig!
Is vaak een groeispurt van het ei wat je voelt. De eisprong zelf voel je nagenoeg niks van Hoe lang zijn jullie overigens al bezig met zwanger raken?
Groeispurt? Soms lees ik zoveel dat ik het allemaal niet meer begrijp! We zijn nu bezig met ronde 7. Sinds eind nov gestopt met de pil. Maar soms gaat t nog niet zo lekker omdat ik erg aan t zoeken ben, met het juiste moment etc. Mijn vriend wil liever ook alles op zijn beloop laten gebeuren. Hij zegt het komt heus wel.. mannen denk Maargoed! Ben al blij dat ik me LH piek vind en me cyclus redelijk stabiel is. Weer een zorg minder denk ik dan maar..
Een eitje groeit... en als hij dan groter dn rijper wordt en dan een sprong/spurt in de groei heeft (vaak vlak voor de eisprong zelf), kan je dat voelen Hopelijk is het snel raak?