Balen Juud! Dinsdag gewoon het gesprek aangaan en beleefd een beetje op je punten gaan staan . Ik ben vandaag (ondanks alle positieve onderzoeken) ook ongesteld geworden en mag di 21/6 voor de HSG komen. Onderzoek wordt uitgevoerd door 1 van de 2 fertiliteitsartsen (zij heeft ons 3 jaar geleden zwanger gemaakt haha). Ik hoop dat we direct af kunnen spreken de volgende ronde te starten. Mits er natuurlijk niets geks uit komt. Ben daar toch een beetje zenuwachtig voor gek genoeg. Succes op het wachtbankje Leentje. Ik ben benieuwd!
Dank je wel leentje! Ze hebben me net gebeld, ze had er alle begrip voor en tuurlijk mocht en kon het. We gaan nu dus verder waar we voor de zwangerschap gestopt zijn, 75 puregon ipv 50 en inseminatie
Hallo dames, Ik sluit me graag bij jullie aan. Vandaag bij de gynaecoloog geweest voor nieuwe iui 2e kindje. Ze gaf eigenlijk toestemming om opnieuw hormonen te gaan spuiten, maar omdat ik nog bortsvoeding geef aan mijn zoon van 9,5maand wil ze goed onderzoeken welke medicijnen ze mag voorschrijven. Ze wilde graag dat ik borstvoeding bleef geven :-D. Volgende week belt ze me met haar bevindingen. Ik ben bij mijn na 3e iui zwanger geraakt. Ik heb geen cyclus van mezelf sinds ik gestopt ben met de pil in 2012. Werd ik plots ongesteld twee weken geleden, ik was even bang dat ik hierdoor niet meer in aanmerking kwam voor iui. Gynaecoloog gaf aan dat ik over twee welen moet testen omdat ik wel een eisprong kan hebben gehad (vandaag controle echo geen ei te zien). Ze schat de kans klein dat mijn cyclus nu wel regelmatigst zijn. Hoop dat we samen snel zwanger mogen zijn en elkaar kunnen steunen!
Dank je dames en welkom cblos! Poeh pittig hoor en bv en de mmm in... Zou geloof ik gek worden van al die hormonen! Het is bij mij alleen na de mk gelukt om meer dan 1 eitje te krijgen dus ben benieuwd... Ze waarschuwde natuurlijk wel meteen voor een mogelijke meerling zs... Nou eerst maar eens zien if we er 2 kunnen produceren hahaha Menstruatie zojuist begonnen dus op naar ronde 4 alweer...
Wauw Juud, ronde 4 inderdaad alweer. We zijn ineens alweer 4 maanden verder. Ik hoop zo dat het onderzoek dinsdag goed is en we in juli van start mogen. Ben nu wel een beetje klaar met dat gerommel aan mijn lichaam en dat wachten pffff. Gaat het bij jou nog goed Leentje?
Welkom bij de club cblos! Benieuwd wat je volgende week te horen krijgt Ik kan me goed voorstellen dat je eindelijk eens wil beginnen Roos! Als je erin stapt, wil je ook gewoon door. Hier gaat het goed, zit geduldig op het wachtbankje. Heb soms last van buikpijn, van de zenuwen toch vrees ik Als ik aan het werk of thuis aan de slag ben, nergens last van. Maar als ik op de bank tv zit te kijken of zo, komt onbewust toch die buikpijn. Zo irritant, alsof dat toch gewoon als vanzelf gebeurt, terwijl ik wel relaxter erin sta nu. Nog een dikke week afwachten... Oh ja, heb wel last van steken zo ter hoogte van de liezen, links als rechts, links lijkt iets meer. Maar ja, je gaat d'r nu ook meer op letten he Oh, en heb nu al een giga opgezette buik, als je niet beter wist zou je denken dat ik 12 weken zwanger ben of zo. Als het richting einde cyclus gaat, heb ik altijd een opgezette buik, maar ben pas 5 dpo.
Oh spannend leentje!!! Roos, ja hoop zo voor je dat je snel kan beginnen... Maarrrrr hoop nog meer voor je dat je na die mare hsg een super mooi cadeautje krijgt!
Hiii ladies! Hoe is het hier? Hier gaat het prima, merk wel dat ik langzaamaan toch een beetje ongeduldig begin te worden 🙊🙈 Vandaag 7dpo en een Action test d'r tegenaan gegooid om te kijken of de Pregnyl 5000 IE al uit mijn lijf is en de test was omo-wit, dus alles is eruit. Ben ik nu erg dat ik dat test, haha En nu maar duimen dat er straks wel twee streepjes staan...Ik weet het niet hoor, niet dat ik iets zou moeten voelen of zo, maar het opgeblazen gevoel is weg en de buikpijn is ook minder. Kunnen ook heel goed klachten van de Pregnyl geweest zijn. Ben toch beetje aan het twijfelen over die IUI 24 uur na Pregnyl. Had 'm om 8.00 's ochtends en 's avonds tegen uur of 23.00 enorme buikpijn, dat was dus pas m'n eisprong. Bedoel, dan ben je toch alweer zo'n 15 uur verder. Als je d'r 36 uur tussen laat, is de tijd tussen IUI en springen ei(tjes) veel korter. Dan hebben ze al niet zoveel gezwommen en zijn ze meer energiek? Denk dat ik bij een volgende keer als het zover komt, toch eens ga vragen of er 36 uur tussen mag zitten. Geloof dat bij de succesvolle poging van onze eerste er ook 36 uur tussen zat.
Het is toch spannend he leentje! Maar ik denk dat ik je verhaal niet goed lees of begrijp....🤔 24 uur 36.... Hier vandaag weer dag 3 van de cyclus dus priktijd... Nu 75 ipv 50 ben benieuwd of het een extra eitje op levert Kleine man hier net tot 2 keer toe alles onder gespuugd (net nu m'n man een avondje weg is) 🙈
Ooww sorry Juud dat het onduidelijk lijkt. Hoop het zo beter uit te leggen: in het ziekenhuis is het nu 24 uur na Pregnyl de IUI. Terwijl je ei na die spuit gemiddeld na zo'n 36-40 uur springt. Toch? Als je de IUI 36 uur na de Pregnyl plant in plaats van 24, zwemmen ze veel minder lang rond voordat je ei komt. Dan zit je qua timing toch beter? Hadden om 8.00 zaad gebracht en 10.30 IUI, sorry ik zie dat niet volledig getypt had. Bij onze eerste hebben ze ook geëxperimenteerd met die tijden en heb IUI's gehad zowel 24 uur als 36 uur na Pregnyl. En ik heb het in m'n agenda opgezocht en bij de succesvolle poging was de IUI 36 uur na Pregnyl.
Hahaha leentje YES now it makes sense...☺️ Vind dat ook lastig hoor! De arts zei t van de week toevallig nog door de telefoon... De ene studie zegt na ovulatie insemineren en de andere weer ervoor... I dont know... Volgens mij is het wel zo dat zaad langer 'leeft' dan een eitje...