Haha, gelukkig Ja, dat zaad leeft inderdaad veel langer, maar ik vind het inderdaad ook maar moeilijk wat nu juist is. Ohhh trouwens, je ventje is toch niet ziek aan het worden hoop ik? Succes met prikken, benieuwd hoe je reageert op de nieuwe dosis!
Nee niet ziek denk ik.. Hoop ik... Lijkt nu lekker te snurken dus duik er zo ook maar in. Blijft sneu als zo'n kleintje zo moet spugen. Woensdag afspraak bij Biometrie... Ben ook heel benieuwd. Enige keer dat t gelukt is om meer dan 1 te krijgen was na de mk. Toen met 65 geloof ik dus zo veel hebben we nog niet geprobeerd....
Hoe is het met hem nu? Ik vind dat ook zo zielig voor zo'n kleintjes, en een sip gezichtje erbij maakt het compleet dat het niet goed zo is voor m'n moederhart Een extra ei zou mooi zijn inderdaad!
Helaas niets beter😢 Vannacht nog een keer bed verschoond en vanochtend de box... Wil nu ook niets... Behalve een waterijsje... 🤔 Nou dat er maar in dan, vocht is vocht....
Tnx leentje! Vanochtend was ie al weer veel meer t mannetje! Nachtje goed slapen , flesje drinken en een half crackertje... Komt weer helemaal goed! Hoe is het op t bankje leentje? Hou je t nog vol? Roos hoe is het bij jou?
Gelukkig, fijn om te horen! Is toch een pak van je hart he, als het na een nachtje slapen weer wat beter gaat Hier begin ik nu toch een beetje ongeduldig te worden, haha! Ik voel helemaal niets, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Wel heb ik vanaf het begin van deze cyclus getemperatuurd en dat deed ik bij de eerste ook. Daar had ik een tempdip op 9dpo, innestelingsdip dus. Vandaag ook 9dpo en geen dip gehad. Tsja, of dat standaard is zo'n dip, geen idee, maar ik had het nooit eerder gehad, geen idee toen nog wat dat precies betekende. We zullen zien, nog een paar daagjes geduld...
Oh dat tempen heb ik nooit gedaan. Lijkt me zo iets onbetrouwbaars omdat het om halve grades ofzo gaat. Maar veel zweren erbij hoor! Zaad leeft absoluut langer dan een ei. Wel 3 dagen! Nou ja, goed zaad dan.... Nou weer ik natuurlijk niet waarom jullie in de iui modus zijn beland.... Ml's zaad valt zichzelf aan (ook knap ) maar in het zkh moet het daarom in een speciaal potje opgevangen worden. Is je manneke helemaal opgeknapt? Succes op die bank!!
Ik vind tempen ook wel fijn spruitjes Ik ben toen we gestopt waren met de pil na een paar maanden begonnen met tempen. Kwam d'r inderdaad eerst niet wijs uit haha, maar je leert. Ook weer mee gestopt, omdat we gewoon wisten dat er iets niet klopte bij (een van) ons. Toen we in de MMM belandden, ben ik wel weer begonnen. En nu ook weer begonnen Wij zitten in de MMM vanwege het zaad van manlief. Beweeglijkheid is in orde, het zijn er alleen veel te weinig. Met mij is alles in orde. Ow jee, toch gek he dat ze zichzelf aanvallen, en je hebt ook pcos zie ik. Hoe is dat voor jou? Ik vind het trouwens bizar van hoeveel mensen ik in m'n omgeving hoor dat ook zij in de MMM zitten of een kindje via MMM hebben.
Hi ladies, Hier ook een ziek mannetje. Gistermiddag ineens beroerd en hangerig en tegen het avondeten kwam alles er uit. Je hart breekt als je je kleintje zo hulpeloos ziet huilen omdat hij alles onder heeft gespuugd. Morgen om 11.50 zijn we aan de beurt voor de HSG. Ik laat jullie uiteraard weten wat we daarna mogen doen. Sowieso vrijdag of zaterdag mijn eisprong, dus we gaan er nog maar een keertje zelf voor . Temperaturen doe ik trouwens ook niet. Mijn temperatuurkaart kwam destijds niet overeen met de ovulatietesten. Vind het voor mij redelijk onbetrouwbaar. Spannend Leentje. Wanneer mag je testen? En wat gaat er nu bij jou gebeuren Juud? Sorry, het was zoveel terug lezen haha.
Och Roos, jouw ventje ook al ziek Niet leuk! Hopelijk knapt ook hij snel op. Ik wil alvast heel veel succes wensen voor morgen! Ben benieuwd wat eruit komt. Ik mag donderdag testen. Ben heel erg benieuwd. Als het niet zo is, begint later vandaag of morgen bruinverlies door te komen en dan hoef ik in principe niet meer te testen. Ben benieuwd, geduld raakt nu wel langzaam op
Spannend leentje! Dat zou nog eens mooi zijn als het in een keer raak is! Spannend roos morgen!! Mannetje hier weer min of meer beter, was alleen super besmettelijk blijkbaar dus nu papa en mama aan de beurt. Wij zitten ik de mmm omdat ik nauwelijks progesteron aan maak na de eisprong... Tot nu toe roos hadden we meer ovulatie inductie maar kunnen nu weer met iui beginnen. Mocht nu 75 spuiten in de hoop op meer dan 1 ei. Heb t gevoel dat dat gelukt is, of m'n darmen zijn op plekken gaan liggen waar ze niet horen (en geloof me na gister kan alles😏 Woensdag fm Wanneer gaat t voor jou beginnen spruitjes?
Leentje en roos spannend hoor! Hoop voor beide goed nieuws. Juudjeonline, zit je ook op t wachtbankje of heb je folikelmeting? Snapte t niet goed omdat je zegt dat je t gevoel hebt dat t gelukt is. Morgen verwacht ik telefoon van de gynaecoloog over welke medicatie ik mag/kan gaan spuiten. En dan hopelijk snel beginnen.
Ik heb nog een beetje moeite met jullie namen uit elkaar houden! Ken ook zoveel mensen via internet! Komt vanzelf.. Wat naar nog een manneke ziek geworden! Idd erg sneu! Dl heeft het gelukkig maar 1x gehad. De dag erop had ik enorme buikgriep! Gelukkig erger dan dl. Ik had de gele avond om de 10 min gescheten en gekotst. Rond middernacht kroop ik trillend naar boven.. Totaal uitgeput. Nog nooit gehad, en gekregen van onze kleine! Zo maf! Ik duim voor meer eitjes hoor! En voor een posi test!!!! En voor een goede hcg uitkomst! Hier pcos ja. Daarom is tempen redelijk onzin hier. Tijdens het ontzwangeren had ik cyclussen van 6 weken. Best netjes. Toen ik de mmm in ging had ik geen cyclus. Gewoon niks. Na het ontzwangeren cyclus van 3 maanden en nu ineens 2 x na 4 weken ongi. Best bizar voor mijn doen! Maar ik verlies niet veel bloed wat aangeeft dat mijn bms niet goed opgebouwd word. Was in mmm ook probleem. Daarom wilde ik utrogestan en in die ronde is het gelukt. Nu heb ik sinds vandaag ei-slijm. Maar ik zit op dag 20 ofzo. Ook best gek. Maar hey het kan... Ik denk dat we het wel ff proberen maar heb geen goede hoop op zwanger worden zo. Ik beleef de mmm nu wel anders als de eerste. Kan er wel nuchter mee omgaan en veel meer zelfspot. Het is immers gelukt en ook al blijft het alleen bij dl dan ben ik zielsgelukkig. Maar de mmm is wel verrekte onhandig met een kleintje erbij. Gelukkig zijn we sinds vorige week over op 1 slaapje! Ik krijg echt meer tijd zo op de dag! Heerlijk! Wij hebben 13 juli de eerste afspraak maar zullen in september pas echt beginnen. Ik wil niet in de drukke periode aan de tang ivm het werk. Nou toedels!
Nou meiden, geloof dat het al voorbij is Ik had eerder op de avond en zojuist weer een kleine veeg rood aan het toiletpapier (sorry voor de details...) zitten. Als dat de start van m'n menstruatie is, komt die wel erg vroeg, ben 10dpo... Heb me maar een verbandje gepakt en we zien het morgenvroeg wel. Het was inderdaad mooi geweest als het meteen zou lukken Juud, maar is het echt al m'n ongi, dan vol goede moed op naar de tweede poging! Cblos, spannend dan morgen he, ben benieuwd! Oohh spruitjes, wat kun je je dan ellendig voelen als je ziek bent he!
Ooh leentje bah! En zo snel al?! Weleens vaker zo vroeg ongi geweest? Cblos mag je niet zelf meebeslissen over welke medicatie? Ik misschien ook wel niet straks maar ik ga gewoon eisen wat ik wil als ze moeilijk doen. Maar zal wel meevallen en goedkomen . Mijn vorige eigenwijze actie heeft goed uitgepakt (ik wilde overstappen van gonal naar menopur ivm utro)
He jammer leentje! En idd zo vroeg? Al vaker gehad? Ik heb t altijd vandaar dat ik utro gebruik Roos succes vandaag!!! Zit daar dan verband in spruitjes? Gonal menopur en utro? Ik gebruik utro na puregon en pregnyl...
Temperatuur is gezakt, het veegje rood is inmiddels een flinke veeg bruin (of ik was scheel gisteravond ), dus ik ben nog niet officieel ongesteld. Ik verwacht het morgen, dan zit ik op dag 24 van m'n cyclus. Erg kort inderdaad, maar ze hebben de IUI ook al op dag 11 gedaan, omdat die eitjes zo hard groeiden. Ik heb normaal altijd een LF van 12/13 dagen. Ik ga het sowieso navragen, misschien komt het daardoor, zit nu op 11dpo, als ik morgen ongesteld word, is het een dagje eerder. Kan ook nog overmorgen worden, we wachten even af. Maar toch balen dat het niet gelukt is, had zoiets van: "ach, tis de eerste poging, geen man overboord", maar een positieve test is natuurlijk wat we allemaal graag willen. Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Omdat ik nog borstvoeding geef wilde de gynaecoloog uitzoeken welke medicatie ik mag spuiten. Heb zelf ook research gedaan dus dat komt wel goed.