Helaas al weer het: 'ik moet ongesteld worden' gevoel. Misschien toch eens met de arts overleggen want dat had ik eerst helemaal niet. Misschien houdt de utro niet voldoende stand...
Das bij mij lastig te zeggen, in m'n eigen cyclus al dag 10 (dat was gister) maar door de utro wordt ik niet (zo snel) ongesteld en moet ik dus echt testen. Donderdag (dat is 14 dgn na pregnyl ) of vrijdag dat is dan 14 dgn na inseminatie (ei was er nog maar stond op klappen) Wanneer testen jullie?
Ik mocht testen 14 dagen na inseminatie. Eerder testen doe ik niet meer, wel vaker gedaan voordat we de eerste keer de MMM instapten. Elke keer teleurstelling. Maar ik ben ook geen fan van tuurstreepjes, danwel testen inslaan om te kijken of, als er een streepje zou staan, het oploopt. Scheelt een hoop gestress en fijner voor je portemonnee Heb d'r wel liggen, maar daar kan ik heel goed vanaf blijven tot ik testen mag.
Ik ook hoor leentje, eerste keer testen testen testen... Nu 14 dgn erna O spruitjes we reageerde tegelijk dus zie t nu pas, nee niet geprobeerd. Ga t eens overleggen tnx
Hallo allemaal, Ik reageer ook hier even. Morgen weer de 1e iui poging voor een tweede kindje. Erg spannend weer. Iedereen die op de wachtbank zit, heel veel succes!!
Hi ladies. Ik heb gisteren nog even gekeken, maar heb wel weer Gonal F meegekregen. Benieuwd wanneer mijn menstruatie zich aandient, dan mag ik bellen voor de uitgangsecho. Zal natuurlijk wel later zijn dan normaal al wijst alles er op dat het er aan zit te komen. Ik heb er nu ook gewoon zin in! Zelfs in de wachtweken. Hoe gaat het met jullie?
Welkom hier Kirika en veel succes op het wachtbankje! Goed gegaan vandaag? Yes Roos, fijn!! Goed dat je nu met andere gevoelens tegen het hele traject aan kunt kijken. Hoeveelste dag van je cyclus zit je?
Oh domme mij eigenlijk pas morgen testen, maar kon net de verleiding niet meer weerstaan (en vind de utro zó vies) Nog geen knaller maar wat vinden jullie? Of kan t nog van de pregnyl zijn?
Juud!!! Waaaahhh!! Ik zal je bekennen, vind dit vreselijke testen Gebruik zelf veel liever de 2 voor 5 van Kruidvat, gewoon een of twee streepjes. Maar hoeveel Pregnyl heb je gespoten? Bij mij was 5000 op 7 dpo er helemaal uit. Dus ik ga voor je duimen!
Dit is van de kv... Zijn er andere? Ga maar een cb halen... 14 dagen na pregnyl 13 na inseminatie Had idd 5000 gespoten (- een beetje morsen)
Ja, maar je hebt ook andere. Deze zijn die wat ik bedoel. Ohh meid, dan kan het toch niet meer van de Pregnyl zijn! Denk ik. Hoop ik voor jou!
Oh die ken ik niet... Ken zo een alleen van de moeders voor moeders test. Haal cb digitaal ... Die is veel duidelijker hahaha Maar doe ik pas zaterdag Nee denk ook niet meer pregnyl... Maar das de onzekerheid (Sta ik altijd verbaasd van dat je 37 kan zijn en soms toch nog zó onzeker)
Ja, de CB is dan het duidelijkst. En het fijnst, het staat er dan gewoon. Denk je dat je nog tot zaterdag kunt wachten? Kan je onzekerheid heel goed begrijpen hoor!
Oh Juudje wat spannend!!!! Ik denk het stiekem wel hoor Welkom Kirika in de 'we gaan voor een 2e kindje groep'. Ik zit op dag 25 Leentje en zou zaterdag ongesteld moeten worden. Normaal heb ik nu al wat licht bloedverlies, maar ik heb alleen hele gespannen borsten. Nu lees ik op internet dat je cyclus wat in de war kan raken van het HSG onderzoek. Kan dus zijn dat ik pas na het weekend ongesteld word, wat prima is aangezien ik zaterdag het ziekenhuis niet kan bellen.