IUI 2e kindje beetje zenuwachtig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos32, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh roos ik hoop t ook zó! Maar heb al weer een dag of 4 t gevoel of ik ongesteld moet worden🤔
    Heel dubbel dus... Hopelijk kan ik tot zaterdag wachten om opnieuw te testen...

Hoop voor jou dat t snel inzet zodat je kan gaan beginnen!

2. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Bij m'n eerste zwangerschap had ik precies zo'n ongesteldheidsgevoel Juud. Meende ik elke ochtend dat ik rood ging spotten, maar nee :)

Roos, hopelijk kun je maandag meteen bellen!

Hier kan het me ook niet snel genoeg gaan tot ik weer ongesteld word, haha!

3. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt? Ik voelde echt niets... Dacht toen ook dat t niet kon omdat we de eisprong gemist hadden in het Z-H en dus geen inseminatie hadden gedaan
    Heb er helemaal een raar gevoel van

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wow juud!!!!! Dat is echt geen pregnyl meer hoor!!
    Hopelijk is het geen vals positief lijntje maar ik denk dat dit gewoon goed nieuws is hoor!!!

5. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie echt een mooie dikke plus hoor, juudje! En de pregnyl is al met 10 dagen niet meer te testen. Dus alvast een voorzichtige felicitatie!! Dat wordt zaterdag een knaller dan.

De iui gisteren bij mij ging hartstikke goed. Ik voelde er niets van. Telling was 2 mlj, niet super maar wel genoeg. Hopelijk zit er een goeie snelle zwemmer bij :-D.

6. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx ladies hoop hoop hoop!

Fijn kirika dat t goed is gegaan!! Nu die verrekte wachtbank op ! Heel veel succes!

Roos, hoop voor je dat je menstruatie snel komt zodat jullie echt kunnen starten!

7. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stuk ongeduld... Voel me als een kind van 3 die morgen een hele dag naar de snoepwinkel mag... Kon niet slapen en weer om 6 uur wakker... Gelukkig gister 2 cb testen gekocht. Had me zo voorgenomen deze pas morgen te doen... Maar... Het ziet er echt naar uit!
    Nu komen voor mij de spannende weken.... Hopelijk op naar een kloppend hartje❤️ image.jpg

8. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa Juudje!! Zeiden we toch? Haha, super gefeliciteerd!!

9. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx kirika!
    Nig heel voorzichtig hoor, 29 juli hebben we een afspraak voor een vitaliteitsecho...

10. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Wooeeehooeee!!! Yesss!! Ziet er mooi uit hoor!! Op naar een mooie echo!

11. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Kirika, veel succes op het wachtbankje! Is jouw man ook verminderd vruchtbaar? Gezien het aantal zaadcellen? Die van mij ook helaas, maar goed genoeg voor IUI. De beweeglijkheid is goed, maar het zijn er gewoon veel te weinig om spontaan zwanger te worden :( Duimen dat het ons via deze weg weer mag lukken.

12. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    tnx leentje

Ik duim met jullie mee hoor!

13. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Leentje, mijn man is inderdaad verminderd vruchtbaar. Beetje hetzelfde, net goed genoeg voor iui. Hoever in je cyclus zit je nu?

14. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ik zit op dag 17, maar wij hebben deze cyclus geen poging gehad. Deze was afgeblazen wegens teveel follikels. Drie met kans op vier, dat doen ze niet in ons ziekenhuis.

Volgende cyclus mogen we ons weer melden en als de uitgangsecho in orde is, dan mogen we weer :) Cyclus kan me niet snel genoeg om zijn nu, dat begrijp je wel ;)

15. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ga je straks doen leentje? Om de dag of elke dag de helft? Waarom moet jij eigenlijk hormonen gebruiken leentje?

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wow juud!! Gefeliciteerd meid!! Gaaf!

Kirika succes met wachten!

Ik ben weer ongesteld vanuit mezelluf! Whoep whoep. Cyclus van 5 weken. Maar niet zwanger dus... Had een klein kansje..

17. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    En woensdag afspraak fertiliteitsarts!

18. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx spruitjes!
    Ga je nu meteen starten?

19. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ik wil gaan vragen wat zij vinden van elke dag de helft. Hopelijk krijg ik daar groen licht voor.

Ik moet hormonen spuiten gewoon eigenlijk als extra zetje. In feite is niets mis met mij, maar ze hebben ons verteld als je het stimuleert middels hormonen, je wel een goed kwalitatief ei krijgt. Of twee. Gezien het lage aantal zaadcellen van manlief vind ik dit prima, zo maak je toch iets meer kans.

Succes alvast spruitjes!!

20. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja zeker! Ik zou t ook doen hoor!
    Ben benieuwd wat ze er van vinden, of misschien kan je ook wel naar puregon vragen (maar dat is dan natuurlijk weer afwachten hoe je daar op reageerd)

Deel Deze Pagina