Hopen op een korte cyclus dit keer, Leentje. Kan je sneller weer beginnen! Alvast succes, Spruitjes. Juudje, voel je je al zwanger? Al last van kwaaltjes?
Oh sorry spruitjes! Vast niet goed opgelet ergens... Spannend! Veel suc6 bij de fertiliteitsarts ! Kirika, heb nog steeds t gevoel dat ik zo ongesteld kan worden... Verder bij vlagen zo'n weeïg gevoel (de vorige keer een voorloper van veel misselijk en veel spugen) en moe... Lig er al in... Normaal nooit voor half 12...
Ik hoop het ook Kirika! Juud, de hoeveelste IUI was dit nu voor jullie? Hoop dat we allemaal snel mogen volgen! Roos, hoe is het met je?
Juud, gefeliciteerd!! Hopen op een mooi kloppend hartje (of twee Ik ben gisteren ongesteld geworden op dag 28 en daar hoopte ik ook een beetje op, want nu zit ik morgen pas op dag 3. Om 12.00 morgen heb ik de uitgangsecho bij de arts-assistent. Ik hoop wel dat ze inmiddels terug kunnen halen hoeveel ik spoot destijds, anders begin ik maar op eigen initiatief op 37,5 om overstimulatie te voorkomen. Ik vind het wel spannend hoor. Morgenavond moet ik gewoon alweer de eerste spuit zetten. Alles komt zo langzamerhand weer terug. Hoest bij jou Leentje?
Spannend roos! Heb jij al een echo op dag 3?!wat werkt t overal toch anders dan he... Hier spuiten beginnen op dag 3 en dan dag 8 echo voor fm Of is een uitgangsecho iets anders? Leentje hoe is het bij jou? Dit was m'n eerste iui na 3 rondes ovulatie inductie (iui zonder inseminatie) Oh ik hoop ook zo dat t voor jullie snel raak is ladies en voor mezelf dat we 1! Kloppend hartje hebben (er was maar 1 eitje... Zou natuurlijk nig kunnen...☺️ Als dat zou is gaan we elkaar wel een keer opzoeken hoor! Lijkt me heel leuk!!
Uitgangsecho is om vast te stellen of er geen cystes zijn. Dan op dag 10 een voortgangsecho om te bepalen wanneer de inseminatie plaats kan vinden. Als ik mijn huidige cyclus aanhoud vermoed ik volgende week vrijdag. Gelukkig doen ze in het Bronovo IUI inseminatie 7 dagen in de week, dus eerder of later maakt gelukkig niet uit.
Hier ook op dag drie al een echo, inderdaad een uitgangsecho. Ben benieuwd hoe dat er bij mij uitziet straks Overigens alles rustig, op dag 20 momenteel. Het gaat zoooo langzaam, wil ook weer starten Spannend Roos! Ohhh, super Juud dat IUI meteen raak is! Jaaa, flink duimen dat we snel mogen volgen
Spannend roos! De zenuwen dienen zich vast aan nu! (dat was natuurlijk ook het onderwerp van je topic hier!) Bij ons doen ze die echo op dag 3 niet (maar goed ook, ben zó heftig ongesteld sinds de bevalling, dat zou een waar bloedbad opleveren... Sorry voor de gore details🤔 Leentje ik kijk ze met je mee weg die dagen! Hoe kang is je cyclus normaal?
Ik hoef gelukkig ook geen uitgangsecho op dag 3. Zou ik ook niet zo smakelijk vinden, haha. Mag ergens tussen dag 8 en 10 komen voor de eerste meting, maar hopelijk is dat niet meer nodig. Spannend voor ons allen!!
Haha, nou hier in het Bronovo is het standaard en op zich ben ik daar wel blij mee. Hormonen geven nu eenmaal een risico op cystes en voor mij is het een bevestiging dat aan de start van een ronde alles normaal is. Nu is het om de hoeveelheid hormonen te bepalen die ik moet gaan spuiten.
Weet je dat ze het daar nooit over hebben gehad hier? Ligt t misschien aan de soort hormonen? Of gebruik jij ook puregon roos?
Volgens mij ligt het gewoon aan het protocol van het ziekenhuis. Ieder ziekenhuis doet dit traject weer anders. Ik moest alle onderzoeken weer ondergaan en jij en Leentje mochten vrijwel gelijk starten. Ik ben trouwens alweer terug. Alles goed. Vanavond starten met Gonal F en op mijn verzoek maar 37,5 eh, want het is nog steeds niet terug te vinden grrrrr. Volgende week dinsdag voortgangsecho en dan ergens in die week ook de inseminatie hoop ik. Ik gebruik dus Gonaf F en Otrivelle Juud.
Jaaaaa eindelijk. 12 april gebeld en nu precies 3 maanden later mogen we eindelijk beginnen. En nu maar hopen dat alles goed getimed wordt. Ik laat het jullie weten uiteraard.