IUI 2e kindje beetje zenuwachtig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos32, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ik ook, veel succes!!

2. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes, Roos!

3. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannende weken voor iedereen! Er zal toch wel iets moois zijn want van de zomer moeten we het niet hebben!

4. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Dank je wel lieverds, jullie ook! x

5. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    En oh idd die zomer! Dit is het enige jaar dat we niet op vakantie gaan omdat we voor mij een auto willen kopen en dan krijgen we dit weer. Vanaf 22/8 hebben we 3 weken vrij. Ik hoop dan echt dat het beter is dan nu.

6. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Whoop whoop medicijnen zijn in huis!
    Hele fijne meedenkende arts. Gewoon starten wanneer ik wil. Op dag 1 bellen voor echo afspraak dag 10. Zaad controleren we pas bij de iui.
    Precies hoe ik het wilde.

7. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ohhh Roos, ik hoop het ook! Echt, wat een belabberd weer :(

Yes spruitjes! Wat fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt. Heb je nu alleen niet zoiets van: "Ga ik niet eerder willen beginnen nu?" Ohh sorry, is misschien een beetje gemene vraag, maar ik vraag het me gewoon af. Ik weet niet of ik dan nog zou kunnen wachten, maar misschien kiezen jullie bewust voor starten in september.

Hier kriebelige menstruatieverschijnselen en steekjes. Dag 22...Zou het langzaam eraan komen? Mag nog even een paar dagen duren hoor, vind ik een veel te korte normale cyclus ;)

8. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nou spruitjes dat lijkt me echt heel moeilijk! Maar super fijn dat je t krijgt zoals je t wil! Fijn!!
    Oh leentje... Het komt er vast snel aan!

Zomer zomer? Welke zomer?

9. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn, Spruitjes! Dat gaat een goed begin worden!

Leentje, we lopen precies gelijk :). Ik zit ook op dag 22 en hier ook vandaag wat menstruatiebuikpijn gehad. Ik zit nu op precies een week na de iui. Ik hoop heel erg dat dit een teken is van innesteling... Ik heb nog nooit een cyclus korter dan 26 dagen gehad. Hoop wel voor je dat het binnen nu en een paar dagen komt.

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik heb vandaag toch wel zon gezien hoor! En zondag was het hier gewoon warm! Genieten van de korte maar wel zonmomenten dames!

Nee we hebben bewust voor sept gekozen (oa voor het werk) en ik heb een moment nodig om naartoe te leven. Nu eigenlijk nog niet klaar voor in m'n hoofd. We zijn nu ook nog heel erg druk met het huis enzo. Ik ben nu blij dat ik nu nog niet moe en misselijk ben (in het gunstigste geval dan)

11. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook wel zon... Maar zo koud en af en toe die vreselijke buien...

Wauw spruitjes dat je je dan kan beheersen....maar met alle andere to do dingen snap ik t wel hoor!

12. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leentje, hoe is het? Al voortekenen van de menstruatie?
    Kirika hou je t nig uit op de bank?

Roos hoe is t bij jou lukt t prikken weer?

Spruitjes... Jij flink aan t klussen? (In huis....😁)

13. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Nog niks te zien Juud, ook geen tekenen van bruinverlies. Zul je zien, heb ik dadelijk een cyclus van 28 dagen. Supernetjes natuurlijk, maar dagje of twee eerder is ook goed hoor :D Hoe voel jij je?

14. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Het spuiten valt me tot nu toe mee. Moest wel weer even het boekje erbij pakken de eerste dag, maar het gaat goed. Wel een wat korter lontje. Dat merk ik nu zelf ook. Reageer sowieso heftig op hormonen.

15. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh he bah leentje maar wie weet komt t snel!
    Herkenbaar roos...

Hier onzeker... Of iig ik voel me onzeker, denk dat iedereen dat heeft en helemaal als je al eerder eens een mk hebt gehad. Maar zal t uit moeten zingen tot over 2 weken!
    Na wat wikken en wegen me toch ook weer voor MvM aangemeld. (Vond dat namelijk echt een gedoe en zó stinken die flessen dat ik er altijd van moest spugen als ik een nieuwe pakte)
    Verder heb ik t gevoel dat ik echt groei als kool... Zijn natuurlijk m'n darmen die rommelen maar daar beneden gebeurt van alles volgens mij om over de borst partij maar te zwijgen. Ik werk alleen maar met mannen en dat is echt t enige wat ze zien (mijn man ook) ... Dus maar ff geen strakkere shirtjes😁 (Kan ik toch niet echt hebben)

16. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, wat heb je dat grappig beschreven Juudje :-D. En zo herkenbaar van de eerste, behalve het spugen dan. Je zal over 2 weken een prachtig mooie echo zien! Hou vol!

Vandaag weer wat menstruatiebuikpijn gehad. Hoop niet dat de mijne in aantocht is... zou wel vroeg zijn.... Ik hou jullie op de hoogte.

17. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van je kirika!
    Ik had dat ook! Menstruatie klachten al vanaf maandag en mocht pas vrijdags testen dus wie weet voor jou ook een goed teken!

18. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Hier ook dag 26 en nog steeds niks in aantocht...Zul je zien dat het een lange cyclus wordt :)

Roos, veel succes met spuiten! Balen dat je er zo heftig op reageert. Kirika, spannend bij jou meis! En Juud, op naar een mooie echo voor jou!n

19. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch alvast even een testje gedaan en zag na 5 min nog niks. Had de test lagen liggen en ruim half uur later kwam ik er weer langs. Leek heel misschien toch wel een heeeel licht tuurstreepje te zien zijn ! Mijn man zag hem ook. Maar aangezien hij veel te lang heeft gelegen gaan we nog nergens vanuit. Morgen nieuwe testen halen en dinsdag opnieuw testen , als dat nog nodig is....
    Spannend!!!

20. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat t geen indroog streepje is kirika!

Deel Deze Pagina