Haha Juud daarom wisten sommige vrouwelijke!! collega's bij de 1ste al na 6 weken dat ik zwanger was. 'Ehm ben jij zwanger' (wel tijdens een borrel trouwens). 'Eh ja'. 'Ja we dachten het al, je borsten zijn ineens groter :-O'. 'Ehm ok'. Morgenochtend om 08.50 de voortgangsecho. Ik ben heel erg benieuwd.
Oh roos echt?? Oeps hahaha Ik draag nu gewoon wat wijdere shirts... (Ben sowieso een 42 en geen 36 dus dat scheelt😉 wil het hier iig tegen niemand zeggen voor de echo. Vind t echt te sapnnend op t moment moet ik zeggen Voor jou ook super spannend morgen! Ben benieuwd!
Nou ladies vanmorgen de voortgangsecho gehad. 2 eitjes van 13 en 14 mm die waarschijnlijk allebei deze ronde mee gaan doen. Arts-assistent was niet zo bereidwillig met 2 eitjes, maar ik spuit de minimale hoeveelheid hormonen, dus het worden er ook niet minder. En ja het risico van een tweeling kennen we. Hadden we de 1ste keer ook. Donderdag nog een keer terug en inseminatie waarschijnlijk dit weekend, dus oma al ingeschakeld voor opvang. Spannend!
Ow echt? We hadden de nieuwe arts-assistent weer en die was er nogal stellig in terwijl ik weet dat er de 1ste keer niet moeilijk over werd gedaan. Met 3 wel, toen werd de poging gestaakt. Kans is sowieso 20% op een tweeling bij een zwangerschap (toch wel hoog percentage trouwens als ik over nadenk).
Hoi dames, hier helaas ongesteld geworden gisteren.... Dus op naar de volgende ronde. Volgende week woensdag de voortgangsecho. Spannend voor jou, Roos!! Dubbele kans .
Bruinverlies gespot vanochtend, ik gok vannacht of morgen ongesteld. Cyclus van 28 dagen is het dan. Kom maar doorrrrr, dan kan ik eindelijk bellen!!! Yes Roos, spannend!! Kirika, wat jammer Vol goede moed op naar de volgende poging.
Ohhh balen kirika! Op naar ronde 2! Ahh leentje finally! Op naar iui ronde 2.1! Roos zo is t, dubbele kans! En ja hier echt voorkeur voor twee maar laten t bij 3 ook doorgaan (tenzij je dat zelf niet wil natuurlijk) Morgen feest, dan wordt de kleine grote man 1! Wel even anders dan vorig jaar in m'n bevallings vierdaagse😨 Lag ik nu m'n weeën storm weg te puffen
Gefeliciteerd met je kleine/grote man Juud! Grappig, de kleine man van mijn schoonzus wordt zaterdag 1. Die had trouwens ook zo'n heavy bevalling. Ik mag niet klagen met 3,5 uur. Mag eigenlijk bij deze niet meer in het ziekenhuis bevallen, want dat ga ik niet redden, maar wil mijn man liever niet (begrijpelijk). Nooit gedacht dat je zo blij zou zijn met een menstruatie hè Leentje. Heb je al een idee wat ze deze keer qua hormonen willen doen om overstimulatie te voorkomen? Jammer Kirika, maar idd vol goede moed op naar de volgende ronde. En ik zie het inderdaad ook als een dubbele kans. Op zich is de kans op 1 bevruchting 80%, dus ik doe het ervoor.
Juud, van harte met jullie mannetje!! Geniet van deze mooie dag! Nou Roos, ik zou heel blij zijn met een menstruatie inderdaad, maar...Ik ben nog steeds niet ongesteld! En het bruinverlies is ook zo goed als weg Pffff...!!! Het zal toch niet zeg? Maar mijn buik is gigantisch opgezet, als je niet beter wist zou je zeggen dat ik in blijde verwachting ben. Maar daar geloof ik geen snars van. Heb nu echt heel duidelijke tekenen van dat m'n menstruatie in aantocht is, en bij onze dochter had ik ook menstruatieachtige klachten, maar voelde anders. Dus ik hoop echt dat het nu eindelijk eens door gaat zetten, word er beetje chagrijnig van.
Hè bah, maar het zit er zo te horen wel aan te komen. Ik ben ook altijd opgeblazen en het bloedverlies verdwijnt vlak voor mijn menstruatie ook. Maar het blijft irritant. Je kunt dan ineens zomaar een cyclus van 30 dagen hebben of zo.
Ja, want we mochten ook niet, zeg maar door die vele eitjes. We hebben wel rekening gehouden met m'n vruchtbare dagen en die vermeden, maar ja...Voor hetzelfde geld is d'r stiekem toch eentje ons te slim af geweest. Maar zoals ik al schreef, verwacht ik dat dus niet. Maar irritant is het zeker ja. We wachten maar af
Tnx ladies! We hebben een fantastische dag gehad! Leentje.... Ff testje doen?😁😁😁😁 Roos had jij geen echo vandaag?
Juud gefeliciteerd met je zoontje! Je zoon 1 jaar en jij al weer zwanger van de 2e! Phoe! Leentje irritant dat het niet doorzet!
Morgen heeft roos weer een echo. Hopelijk zijn ze niet allebei door gaan groeien! Van de andere kant ... Kirika balen dat deze ronde niet gelukt is!
Een test hoef ik niet te doen Juud, ben echt niet zwanger. Helaas. Ik spotte net op het toilet opnieuw bruinverlies. Zou het dan vandaag eindelijk gaan doorzetten? Ik hou jullie op de hoogte.
Hahaha spruitjes tja als je de 38 in de ogen kijkt.... En de eerste best wel ff duurde en ook nog twee mk gehad... Is het nu a maar de vraag of t in ene goed gaat (op deze leeftijd is risico mk erg hoog) en b misschien wel iets sneller dan gedacht... Oh leentje.... Hmmm nou kom maar door nu!!! Roos succes!
Ohja dat is ook zo natuurlijk. Nou deze beeb is een goede plakker hoor! Je lijf weet nu hoe het moet! Ach straks ff kei druk maar dat word vanzelf makkelijker met de tijd. En het houd je jong zullen we maar zeggen haha. heel piep ben ik ook niet meer hoor. Ik word dit jaar iets met een 3 en een 4 erin...
Hi ladies, Terug van de voortgangsecho. Ei nummer 2 lijkt een cyste te zijn (wel onschuldig), dus er doet maar 1 ei van nu 17 mm mee. Arts blij en wij eigenlijk ook wel een beetje. Voor de zekerheid bloed laten prikken om mijn LH gehalte te meten, maar we gaan vooralsnog uit van inseminatie aanstaande zaterdag. Om 15.00 zijn we aan de beurt!