IUI 2e kindje beetje zenuwachtig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos32, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Hopelijk is de LH in orde Roos! Spannend zaterdag dan!

En ik ben eindelijk ongesteld geworden. We mogen weer!! Cyclusdag 3 is dus zaterdag, dus moet morgen komen voor de uitgangsecho. Als alles in orde is, mag ik de dag erna weer beginnen met prikken :)

2. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jee roos toch schrikken? Of us het echt niet erg?
    Zaterdag..... Spannend!!!! En dan... De bank op 😁En hopelijk over twee weekjes een moois positieve test!

Tnx spruitjes wij hopen ook op een plakker...☺️ Nog een goede week dan weten we t

Leentje? Doorgezet ?

3. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    De cyste of maar 1 eitje Juud? Beide niet erg. Cyste is functioneel en verdwijnt vanzelf weer. 1 eitje heb ik eerlijk gezegd ook liever. Ik ben dol op mijn kleine mannetje, maar met 2 is mijn gezinnetje echt compleet.

LH waarde was gisteren negatief, dus gisteravond de Ovitrelle gezet. Wat een fijne spuit tegenwoordig zeg! Geen gedoe meer met ampullen breken en mengen.

4. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Uitgangsecho erop zitten, en geen cystes of andere dingen die er niet horen te zitten te zien! Dus morgen eerste spuit zetten!

Fijn dat de IUI doorgaat Roos! Dat is wel fijn zeg van Ovitrelle! Hier krijg ik Pregnyl, dus wel ampullen breken, maar goed, als het z'n werk maar doet ;)

5. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh sorry roos bedoelde de cyste idd, geen ervaring mee vandaar...
    Dat is wel fijn geen ampullen breken etc! Wij hebben ook pregnyl net als leentje... En 1 zou ik ook liever hebben dan 2.... 😉
    Leentje! Had je bericht helemaal niet gezien! Goed dat t EINDELIJK is doorgezet en de echo goed was! Iui 2.1!!

Heeft t bij jullie ook zo gehoosd vanochtend?

6. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Goed he Juud, zoooo blij! En ben ook echt opgelucht dat de echo goed was, je weet maar nooit met zoveel eitjes.

Hier is het bewolkt, maar droog. Wat een verschil met de rest van de week! Maar wel heerlijk voor de plantjes :)

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ja vreselijk gehoost! Heb voor niks de plantjes gesproeid...

Leentje succes met de nieuwe ronde!
    Roos morgen succes!!

8. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Thanks spruitjes!

Ook van mij veel succes alvast voor morgen Roos!

9. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes morgen roos🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

10. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roos! Alles goed gegaan?

Kirika hoe is het bij jou?

11. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Morning ladies. Alles is goed gegaan. Om 13.15 hebben we het semen ingeleverd. Zijn daarna lekker gaan lunchen en om 15.00 was de inseminatie. Nu dus op het wachtbankje. Normaal loop ik 2x hard in het weekend. Heb nog wel voor de inseminatie hard gelopen, maar gisteren lekker rustig aan gedaan.

12. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh fijn dat alles goed is gegaan roos!
    Ook al weer zo'n verschil!! Hier max een uur inleveren semen en de inseminatie.

leentje hoe is t bij jou?

13. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ligt misschien aan de bewerking? Zaad moest opgevangen worden in wasmedium. Dan moeten eerst de antistoffen er uit gewassen worden voordat het zaad verder bewerkt wordt voor IUI.

14. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat weet ik idd niet... 🙄 Nooit gevraagd wat ze precies doen, best erg....

15. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oh misschien word dat bij ons ook zo gedaan. Ik weet dat we het daar moeten opvangen in een bakje met speciale warme vloeistof. En het duurt bij ons ook wel eventjes.
    Ook heb ik ooit gehoord dat hij zichzelf aanvallend zaad heeft. Misschien bedoelen ze wel die antistoffen

16. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nou dat hoeft bij ons idd niet, mag zelfs gewoon thuis als er maar niet meer dan een uur tussen productie en inleveren zit... Verder bij ons een vrij klinisch proces... Manlief gaat op z'n fietsje naar Z-H en brengt t weg en fiets daarna door naar werk... Naast Z-H . Ik rij een uurtje later er naar toe... Ophalen, meenemen... Inseminatie en weer door naar werk... Mocht je t al romantisch kunnen maken... Dan zijn wij er niet voor in de wieg gelegd 🤔

17. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ja daar bedoelen ze antistoffen mee, alleen is het percentage hechting tussen mannen wel verschillend. Bij ons bij het laatste onderzoek 100%. Op iedere zaadcel is dus een antistofje te vinden die zich hecht.

18. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Fijn dat het goed gegaan is Roos!

Hier mag het ook thuis opgevangen worden. Dat doet manlief dan ook, vindt hij prettiger.

Hier gaat het goed, vrijdag meting, ben benieuwd!

19. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Haha nou Leentje dat was ook een misverstand (wederom) bij ons. De secretaresse van de afdeling gynaecologie vertelde dat mijn man nu het zaad op locatie moest produceren, terwijl de dame bij het lab zei dat dit helemaal niet nodig was. We wonen op 15 minuten rijden van het ziekenhuis. Gelukkig is het voor mijn man geen probleem geweest.

Inmiddels dag 4 van het wachtbankje. Gek genoeg denk ik dat het niet gelukt is. Echt heel stom. Nergens op gebaseerd, behalve dat ik wat stress had de afgelopen dagen en echt wel geloof dat dit invloed kan hebben op de innesteling.

20. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh leentje voor jou dus ook een spannende dag! Ik heb om 9:40 m'n echo....
    Poepie misselijk dus dat is op zich wel den goed teken...🤔

Je weet nooit roos! Wanneer ga/mag je testen?

Deel Deze Pagina