Oh, zijn nog aantal posts bijgeschreven ondertussen, zie het nu pas, heb bericht met tussenpozen getikt, druk druk Hoop dat het van het weekend goed doorzet dan Roos!
Heel herkenbaar hoor roos! En nu voor mij misschien makkelijk praten omdat t bij ons nu gelukt is (en lijkt goed te gaan) Gelukkig mogen wonderen wel bestaan. De schoonzus van mijn zus heeft 15! Jaar geprobeerd zwanger te worden maar niets gelukt. Na een moeilijke periode geaccepteerd dat ze ongewenst kinderloos bleven. Toen ze 41 was dacht ze dat ze in de overgang was... Maar ze was 13 wkn zwanger!!!
Nou ladies, vanmorgen nog niet ongesteld en ook geen spoor van bloed meer te bekennen. Toch maar een testje gedaan. Er staat een kruisje, maar het is een hééééél licht streepje. We weten niet zo goed wat we ervan moeten denken. Je zou verwachten dat het streepje donkerder zou zijn. Maar goed, er staat iets. De test is niet spierwit zoals de vorige keer. En nee ik durf echt geen digitale test te halen. Ik twijfel om morgenochtend nog een keer te testen of te wachten tot maandag als ik echt goed overtijd ben. Ik ben zo bang nu dat het bloedverlies een vroege miskraam was. Maar waarom zet het dan niet door?
Wowwwee roos!!! Foto!!!!!!!!!!!! Wel halen joh die test! Bloedverlies misschien juist wel late innesteling? Kan zo maar! Ben heel benieuwd! Zou zeker morgen gewoon even opnieuw testen hoor met cb digitaal 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Wauw roos spannend! Ik zou dezelfde test halen. Dan zie je of hij donkerder word. Hoewel hcg per 2 dagen verdubbeld (wel rekening nee houden)
Niet vanmorgen, maar vanmiddag kon ik me niet meer bedwingen toen ik dacht dat mijn borsten minder gevoelig begonnen te worden. Waar we gisteren nog moesten turen, was dit streepje duidelijker. Het HCG loopt dus op. Tegelijkertijd ben ik ook weer wat bloed verloren en heb ik hier en daar wat krampjes (maar vooral na het eten, dus kunnen ook mijn darmen zijn), dus ik ben pas gerust als ik een kloppend hartje heb gezien. Zenuwslopend dit! Heb voor morgenochtend een ClearBlue digital gekocht. Morgenochtend in ieder geval maar de uitgangsecho afbellen. Leentje, hoe is het daar?
Oh roos..... Spannend en leuk! Wauw!!! Ben benieuwd wat de cbd zegt morgen! Ik had de eerste echo pas met 7 wkn omdat manlief in t buitenland was daarvoor... Zenuwslopend..... Inderdaad leentje hoe is t bij jou? Lvtje? Klaar voor de eerste afspraak weer? Morgen toch?
Nee helaas ladies, een miskraam. We vonden het ook zo moeilijk om blij te zijn omdat de testen zo raar waren. En vanmiddag begon ik hevig te bloeden. Morgenochtend naar de gynaecoloog.
Roos, ik las de eerdere berichten en werd blij ervan! Totdat ik je laatste post las...Jammer meis! Succes morgen! Het gaat prima op het bankje, maar ik word nu al ongeduldig. En dan zit ik pas op 7dpo. Hoop dat de komende dagen wat sneller gaan
Gisteren wat traantjes gelaten. Vandaag gaat het eigenlijk wel. Waren we op de natuurlijke manier bezig en had ik niet getest, dacht ik simpelweg dat ik een dag te laat ongesteld was geworden. Ik probeer ook wel zo te denken dat mijn lichaam aangeeft dat er iets niet goed was en het daarom afstoot. Ben alleen bang dat we nu een ronde over moeten slaan. Ik weet ook wel dat ik dit een plekje moet geven, maar na 2,5 vruchteloos proberen, weten we dat IUI voor ons werkt. Ik heb alleen geen idee of mijn lichaam nu direct weer een eitje aan gaat maken. Denk dat ik straks veel vragen aan de gynaecoloog heb die denkt dat ik voor een uitgangsecho van 3 minuten kom. Oh ik hoop zo dat deze ronde het voor jou is Leentje. Merk je verder al iets of is het echt nog even afwachten?
Ach roos, ja het is echt heel verdrietig en elk lijf reageert anders er op. Bij mijn eerste mk ging t meteen weer door toen was t net so vroeg al als bij jou (voor de mmm) en de tweede keer duurde t langer , was ik 6 wkn, maar was ee ook nog een adertje gesprongen waardoor de bloeding aanhield (dat was echt k) maar t goede nieuws, de eerst volgende goede cyclus meteen aangeteld! Succes lieverd vandaag 💋
Thanks lieverd X. Het is goed het van me af te praten. Met mijn man lukt het gewoon niet. Hij sluit zich zo af. Het is al geen prater, maar nu helemaal. Geen arm om mijn schouder, helemaal niets. Zal zijn manier zijn van er mee om gaan, maar ik kan er helemaal niets mee. Tja het is eigenlijk niets anders dan een normale menstruatie. Het is niet heftiger, ik heb geen krampen, verlies geen stolsels. Ik hoop dat mijn lichaam zichzelf idd al heeft 'gereset', maar ik ben overgeleverd aan wat de arts straks zegt en die laat ons echt een ronde overslaan. We hebben gisteren al besproken dat we dan alsnog lekker op vakantie gaan en de natuur zijn gang laten gaan. Maar dat is niet makkelijk. Eerst wacht je 3,5 maanden op de 1e poging en nu moet je weer een maand wachten. En geduld is sowieso al geen eigenschap van me. Maar hoe voel jij je eigenlijk Juud? Bij jou nadert de 12 weken echo al bijna. Spannend hoor!
Ja heel frustrerend is dat roos! Maar probeer vast te houden aan je initiele gedachtes, je lijf doet dit niet voor niks. En misschien heeft t deze reset nodig om dadelijk een gezonde zwangerschap in te gaan. Wel vervelend dat je man zich afsluit terwijl je die arm echt nodig hebt. Misschien kan je straks met je gezinnetje lekker een wandeling gaan maken? Vakantie helpt ook..... Laat je wat weten als je bij de gyn bent geweest? Hier op en af misselijk en spugen maar tja dat hoort erbij. Gister de kast weer omgegooid naar positie🙄 Nu pas 8:3 dus nog lang geen 12... Maar volgende week donderdag (dan 9:6) hebben we een termijn echo en hopelijk ontslag in t zkh zodat ik weer gewoon naar de vk kan
Ooww lieve Roos, het is ook niet niks he meid. Een miskraam lijkt me ontzettend heftig, hoe pril ook..En het feit dat het bij ons allemaal niet op de natuurlijke manier mag lukken, maakt zo'n miskraam nog heftiger. Dikke knuffel!! Het is vervelend dat je man zich afsluit, juist nu jullie elkaar zo nodig hebben. Wellicht doet een fijne wandeling jullie inderdaad goed. Ben benieuwd wat de gyn zegt vandaag. En even ertussenuit om op te laden en lekker te genieten zonder echo's en spuiten is ook fijn, mochten jullie te horen krijgen dat jullie een maand moeten overslaan. Ik hoop het ook Roos, ik merk niet veel meer eigenlijk. Die steken zijn veel minder geworden en heb nu sinds vanochtend zo'n trekkerig gevoel daar beneden, zo'n beetje alsof lijf zich al aan het klaarmaken is voor de menstruatie. Zoals jullie weten temperatuur ik en deze is nog mooi hoog. Mocht ik zwanger zijn, blijft ie hoog, ga ik ongesteld worden begint ie voordat m'n menstruatie begint te zakken.
Spannend leentje! Werkt t tempen voor je? Ik heb dat nooit goed genoeg begrepen (lees me in verdiept) hoe dat precies werkt Wanneer mag je testen? Roos 😘
Ik heb het gevoel dat ik me een beetje af heb laten schepen bij de gynaecoloog. Hij deed niets: geen echo en geen bloed prikken. Hij heeft me naar huis gestuurd met de mededeling 'wacht maar af'. Deze ronde doen we niets, want het HCG zorgt ervoor dat er geen eitje rijpt. Bel over een week of 4/5 maar weer voor een uitgangsecho. Ik bloed al sinds dag 9 na de inseminatie. Het zit me gewoon niet lekker. Wel gaf hij idd aan dat het mijn lichaam is die aangeeft dat het niet goed was en de kans groot is dat het de volgende keer wel goed gaat. Ik word soms zo moe van die ziekenhuizen.