Ah nee!! Dat hoort niet zo roos! Ze moeten wel een echo doen! Dan kunnen ze zien of t helemaal weg is! Kan zo maar zijn dat je nu je gewone menstruatie krijgt en gewoon verder kan! Ik werd echt zó goed begeleid door zowel de biometriste én de gyn tijdens de miskraam dat was echt prettig. K zeg! Zou willen dat ii iets voor je kon doen
Ik wou net zeggen Roos, wat is dat voor een actie? Ze moeten inderdaad kijken of de baarmoeder al (bijna) schoon is, want je hebt een vroege miskraam gehad. Zou echt terugbellen en aangeven dat het je niet lekker zit en je een echo wil. Bah, dit vind ik geen manier van doen van je gynaecoloog! Ja, dat tempen werkt voor mij wel Juud Ik heb flink gegoogeld en vond een link die het goed uitlegde voor mijn gevoel en in het begin is het gewoon puzzelen hoe en wat, maar als je het door hebt, is het, wat mij betreft, een fijne leidraad.
Ach Roos wat verdrietig. Dikke knuffel! Lastig dat je man zich juist nu afsluit. Hopelijk kun je toch wat steun bij elkaar vinden. Hoe pril dan ook het lijkt me heel heftig. En dan zo'n stomme gyn er nog bij Zou zeker even terugbellen dat je in ieder geval een echo wil. Beetje rare reactie van ze. Ik heb vorige keren ook getempt. Vond het ook wel prettig, al weet ik niet of ik het deze keer weer wil gaan doen. Bij de zwangerschap van onze dochter zakte op 10dpo mijn temp, toen dacht ik dat het echt mis was want temp zakte altijd voor menstruatie. Maar 11dpo klom ie weer omhoog en was het toch raak. Spannend Leentje! Duim nog steeds voor je! Wel fijn als je na de volgende echo over mag naar de VK Juudje. Wij mochten pas na de 16 weken over, vond het wel dubbel want was eigenlijk geen aanleiding voor. Maar de gyn had zoiets van, ik wil je graag het traject helemaal begeleiden, vond hij zelf altijd wel prettig. Nu hadden we ook echt een fantastische gyn dus dat was niet zo heel erg, en lekker vaak echo's wat ook prettig was. Maar het is toch een ziekenhuis omgeving dus was blij dat ik daarna toch over mocht. Wat meer huiselijk allemaal. Ben benieuwd naar morgen. We hebben de intake iig bij een andere arts, deze is nieuw. Geen idee of zij het hele traject doet, of alleen het voorbereidende werk en de rest de gyn. We zullen het morgen horen.
Jep, dat had ik ook LVtje, bij mij kelderde ie op 9dpo en ik dacht: wat is dit nu weer?? Dag erna weer omhoog en hij bleef hoog! Spannend voor jou dan overigens morgen zeg, ben benieuwd
Morgen om 11.20 mag ik terugkomen en nu bij de fertiliteitsarts die ons destijds zwanger heeft gemaakt en een paar weken geleden de HSG heeft gedaan. Ook de assistente vond het vreemd dat ik met het bloedverlies sinds dag 9 geen echo heb gehad en vond dat ik daar geen week mee moest wachten. En nu maar hopen op wat meer medewerking. Een hele kleine kans, maar misschien gaat mijn cyclus wel door en dan zit ik morgen op dag 3, dus zou ik in het allerbeste geval morgenavond kunnen spuiten. En anders is het echt een ronde wachten helaas.
Heel fijn om te lezen dat je morgen bij de fertiliteitsarts mag komen! Hopelijk komt daar positief nieuws uit voort!
Mijn collega's moesten me ook even aansporen hoor. Ik laat me veel te snel door zo'n autoriteit afschepen terwijl ik met zoveel vragen zit. Niet alleen de miskraam, maar vooral ook het bloedverlies sinds dag 9 na de inseminatie. Ik hoop dat ze bereid is te luisteren en een echo te doen. Succes morgen LVtje. Ik ben ook benieuwd welke onderzoeken jullie weer moeten doen. En ik duim voor jou Leentje. Dat je dit weekend maar een positieve test in handen mag hebben. En alle andere meiden hier snel mogen volgen. X
Je mag toch van zo'n arts verwachten dat ze naar je luistert. Ik krijg wel vaker zo'n gevoel, dat had ik bij de gyn die de laatste inseminatie deed, dat ze denken dat we soms achterlijk zijn of zo. Weet even niet hoe ik het anders zeggen moet. Toen ze zo stellig was met d'r "15 minuten blijven liggen is overbodig vanwege een recent onderzoek". Veel succes morgen in ieder geval lieverd en sta op je strepen, mocht het weer een kant opgaan die je niet ziet zitten. Dank je wel 😘, ik ben benieuwd. Zou echt fantastisch zijn als het gelukt is. Heb overigens sinds vanavond al menstruatieachtige krampen. Tja...Morgen 9dpo, we zullen toch af moeten wachten...Die weken kruipen echt zo langzaam voorbij
Inderdaad roos, neem maar twee stukjes tape mee, op de grond plakken daar en op je strepen gaan staan😉 Succes morgen! Leentje, spannend. Ik had het ook op 9dpo dat ik ongi krampen had, zei jij nog tegen me dat je dat herkende van je zwangerschap... Dus hier de bal terug.... 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 hoop t zo voor je!!!
Hi ladies, De arts was zichtbaar geïrriteerd dat er geen echo was gemaakt en geen HCG was geprikt, dus ik ben blij dat ik alsnog heb gebeld. Mijn baarmoeder is schoon en het slijmvlies alweer dun. Cyste die ik had is ook weg. Het HCG gehalte is echter net te hoog (8 moet 3 zijn) om direct verder te mogen. Ik baalde daar enorm van, maar de tekst 'het zwangerschapshormoon is nog te hoog' is wel even hard binnen gekomen. Ik was (hoe kort ook) wel even zwanger. Hoe graag ik ook direct verder wil, denk ik dat het ook goed is even mijn rust te pakken en mentaal en fysiek goed te herstellen. De arts was verder wel heel lief. Ze gaf aan dat dit heel vaak zo vroeg voorkomt, maar dat ik het nu alleen door de test heb geweten. En dat maar blijkt dat na 2,5 jaar vruchteloos proberen IUI voor ons wel de oplossing lijkt te zijn. Ik hoop alleen dat ik er met de volgende poging relaxed in kan staan en niet de angst toe laat dat het misschien weer mis kan gaan. Lief dat jullie zo meeleven en vragen. X
Hmm nou lekkere communicatie roos! Maar super dat je door hebt gezet en nu weet je waar je aan toe bent. En ja raar he als je dat dan te horen krijgt... Nig te veel zwangerschapshormonen... Het duurde bij mij echt iets van 2,5 week of zo... Het is gewoon heel verdrietig. 😘 Het is wel heel goed denk ik dat je ff lekker weg gaat met je gezin en even geniet, en dan op naar de volgende ronde! Heel vaak gaat t na een mk ineens goed!!🙏🏼. Leentje nog geen test kriebels? Lvtje hoe was t? Spruitjes heb jij eigenlijk al een afspraak in september?
Wel 'mooi' dat er wel even een zwangerschap (je) was roos! Het is nog steeds mogelijk dus! Helaas nog even geduld... Zo irritant! Maar brusje komt eraan hoor! Xx Ik mag me gewoon melden voor echo dag 10 als dat het geval is. Hoe makkelijk!! Ik had gister een vreetdag! Dat had ik vorige keer ook volgens mij. Dat is een goed teken! Nl dat m'n menstruatie eraan komt. Ik lijk bijna op een normale vrouw haha (pcos) Dan twijfel ik nog of ik een maand aan de pil ga, om daarna te stoppen en ongi te worden. Dan kan ik het een beetje plannen. Of ik ga voor de -ik zie het wel wanneer ik ongesteld word-methode. Maar ja misschien word dat dan pas oktober... Als ik het zo typ word het de pil optie denk ik haha
Nou zo zie ik het inmiddels ook spruitjes. 2,5 jaar gebeurt er helemaal niets en 1x een IUI behandeling en er heeft toch iets van een bevruchting plaats gevonden. Het verdriet maakt nu ook langzaam plaats voor de hoop dat dit gewoon weer een 2e keer gaat lukken. We moeten nu alleen kijken of en zo ja wanneer we op vakantie gaan, want als mijn normale cyclus aanhoudt ben ik in het weekend van 2 september ongesteld. Dat is de 2e week van onze vakantie. Vind het niet erg om nu te wachten, maar een 2e ronde voorbij laten gaan vind ik zonde. Waarom zou je nu een maand aan de pil gaan? Je wilt over een maandje pas beginnen?
Ooww lieve meiden, ik lees zometeen even jullie berichtjes terug, maar ik ben even heel verdrietig en dat moet ik kwijt, want poging 2.1 is ook niet gelukt 😪 Heb zojuist het eerste bruinverlies op het toilet gespot en dan weet ik hoe laat het is. Ze schrijven hier op het forum vaker "geen bloed, geeft moed", maar ik weet dat deze poging over en uit is, want zo begint het bij mij altijd, met bruinverlies. Heb potje zitten janken, ondanks dat het pas de tweede poging was. Die klachten die ik had, je lijf houdt je gewoon gigantisch voor de gek...
Roos, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Lekker even ertussenuit is altijd goed, maar inderdaad wat je zegt, twee maanden overslaan duurt wel erg lang. Lang weekend of een midweek weg in eigen land of een van de buurlanden misschien een optie? Zijn jullie toch even eruit. Haha spruitjes, dat zijn van die signalen he, dat je menstruatie eraan komt De pil...Tsja, ik vind het rotzooi, heb 'm na geboorte van m'n dochter niet meer genomen. Maar misschien gezien je pcos...En als je nou gewoon deze cyclus aanhoudt? Weet niet hoe de situatie inmiddels is bij jullie, maar of je nu half augustus start of begin september bij wijze van spreken? Mij zou dat weinig uitmaken
Ah leentje dat is flink balen ! Ik herken dat hoor! Maakt niet uit hoeveelste het is altijd een teleurstelling als het niet is gelukt! Sterkte!