Sorry dames voor mijn afwezigheid. We hebben vakantie dus zit weinig achter de laptop op dit moment. @Leentje: wat enorm balen Op naar de volgende poging. Altijd weer een flinke teleurstelling. @Spruitjes: begrijp je goed. Je kunt idd wel schijt hebben aan je werk, maar dan zit je zelf ook niet rustig met al je afspraken. @Junyor: welkom. Ik ben ook een nieuweling hier in het groepje. @Roos: wat fijn dat je man zo lief voor je is! @Kimster: welkom. Zelf geen ervaring met tussentijdsbloedverlies. Hopelijk kan de eerste IUI wel doorgaan. Wij hadden afgelopen dinsdag dus het gesprek in het ziekenhuis. Nieuwe fertiliteitsarts, maar een hele prettige vrouw. Heeft even een echo gemaakt om te kijken hoe het eruit zag maar dat was helemaal keurig. De semenanalyse wordt herhaald, manlief moet woensdag even een potje brengen en dan volgt een week later de uitslag. Ik moet nu mijn volgende menstruatie afwachten en dan op dag 3 bloedprikken en op dag 10 voor de eerste echo en dan doen ze weer een cyclusanalyse. En afhankelijk daarvan gaan ze kijken of we meteen kunnen starten met de IUI. Nu dus een volle maand wachten aangezien ik net ongesteld ben. Maar deze ronde ging niet meteen qua cyclusanalyse omdat het net te ongunstig uit kwam met alle afspraken en onze vakantie. Dus dan gewoon bij de eerst volgende ronde.
Whoop whoop ongi melding hier!! En hoe haha En toch, toch durf ik niet aan de pil haha doos die ik ben. Zal nu dus hopelijk eind sept weer ongesteld worden en dan in okt beginnen. Dat klinkt eigenlijk wel weer ver weg. Deze maand eens serieuze pogingen doen om spontaan zwanger te worden. Afgelopen maanden keek ik daar niet echt naar om. Ik geloof er toch niet in. Spannend lv!
Hoi hoi, Wat leuk dat ik hier mee mag kletsen😃😃 Ga proberen zoveel mogelijk terug te lezen. Ben nu net weer thuis van een weekendje weg. Iedereen goed weekend gehad?
Altijd leuk als er meer dames meekletsen! Het gaat goed hoor Juud, lief dat je het vraagt. Vanmorgen voor het eerst een ovulatietest gebruikt. Ik heb het idee dat mijn cyclus gewoon normaal is, maar dat merken we aankomend weekend wel, dan zou mijn eisprong moeten zijn. @ Spruitjes, nou je weet nooit. Ik heb soms ook nog wel hoop dat het spontaan gebeurt en je hoort het vaker bij het proberen voor een 2e kindje. Ik vond deze maand wachten ook zo lang klinken, maar het is ook bijna alweer 2 weken geleden.
Ja jeetje roos het gaat snel he... Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie over een week of 6 net zo misselijk zijn als ik😂😳 Morgen al weer de eerste termijnsecho...
Nou LVtje, dat wordt spannend voor jullie! Jeeej spruitjes, fijn dat je ongesteldheid gearriveerd is Wauw Juudje, wat gaat het snel! Ik duim ook dat we allemaal binnenkort misselijk zijn van de zwangerschap Ik mag me vrijdag weer melden voor een echo, en dan horen we ook wanneer de IUI zal zijn. Zaterdag of maandag. En dan is het afwachten wat deze poging in combinatie met de utro zal opleveren. We hebben het gisteravond in ieder geval nog gezellig gemaakt, mocht het zaterdag worden, zitten er drie dagen tussen, maandag dus vijf. Wie weet krijgen we nu een beter aantal, twee dagen ertussen levert dus helaas niet veel op.
Wauw leentje dat gaat ook al weer snel zeg! Hopelijk doet de utro goed z'n werk deze ronde! Dus haal je testjes maar vast in huis
IUI is door gegaan. Geen bloedverlies meer gehad. Hopelijk gaat mijn lijf eindelijk eens meewerken. Ik duim voor jullie dames.
Dat kun je wel zeggen Juud, hopelijk is het raak. Testen heb ik al gescoord. Hoorde overigens net dat een vriendin van me zwanger is van kindje nummer 5. In de eerste ronde. Gun het d'r zeker, maar het voelt zo oneerlijk...
Ja idd...Maar dat heb je toch altijd denk ik. Het zal ons ook lukken, en wij zouden zielsgelukkig zijn met twee kinderen. Maar we voelen ons sowieso al gezegend met ons mooie meisje. En was net weer aan het twijfelen, had tekst al gewijzigd omdat ik meende dat het de vierde werd, maar net effe opgezocht, tis toch echt nummer 5 voor ze.
Oh kimster, ik heb jouw bericht gemist zie ik, sorry! Fijn dat het door is kunnen gaan, veel succes op het wachtbankje, ik kom je over een aantal dagen gezelschap houden.
Jullie zijn een stel lekkere kletskousen😃 Lees veel herkenbare dingen😃 Kimster succes op het wachtbankje ik duim voor je. Leentje herkenbaar wat je schrijft, ik sta er net zo in. Nr 2 is echt welkom. Maar lukt het niet dan is het ook goed. Ik word volgend jaar mei 36. We hopen dat het lukt binnen de 6 IUI pogingen. Hier vandaag het eerste licht rood/roze gespot, was best even happy. Nu afwachten of de ongi ook echt doorbreekt. Weten jullie ook welk middel dit jaar word vergoed? In 2014 kreeg ik Gonal F. Puregon vind ik fijner maar dat werkdag jaar niet vergoed.
dat is raar... Ik heb in 2014 gewoon puregon gebruikt en vergoed gekregen. Nu weer puregon. Begreep dat t schijnbaar met de kosten heeft te maken die t ziekenhuis ofzo vergoed krijgt. Maar volgens mij als je op je strepen gaat staan... Kan je gebruiken wat jij wil?!
Nee, daar zijn ze best streng in bij de kliniek waar ik loop. ik Hoop dat ik strak weer Puregon mag gaan gebruiken. Van de Gonal F ben ik 15 kg aangekomen😢
Ehm ik wil geen spelbreker zijn maar eigenlijk is puregon exact hetzelfde als gonal. Dezelfde werkzame stof alleen gemaakt door een andere fabrikant. Apotheken/ziekenhuizen besluiten met welke fabrikanten ze in zee gaan. Of zo iets. In onze apotheek voeren wij gonal ipv puregon. En pregnyl ipv ovitrelle . Alleen als iemand allergisch reageert op pregnyl bestellen we speciaal de ovitrelle voor die persoon. In het zkh waar ik mijn geneesmiddelen haal zijn ze juist geswitcht van pregnyl naar ovitrelle.
Ik heb ruim een jaar Puregon gespoten en daar kwam ik niet van aan. Het is maximaal 6 maanden hormonen spuiten deze keer. In totaal heb ik dan ruim 5 jaar hormonen gespoten. We willen niet doorgaan tot het uiterste. Laat het wel over me heen komen.