Oh nee, daar kan ik ook niet tegen en vooral niet tegen "ongelukjes" inderdaad. Wat zou ik toch graag gewild hebben dat het op de natuurlijke manier zou lukken. Maar goed, dat is niet anders. Ja he, zo irritant, maaaaaarr...Ik geloof dat het eraan zit te komen! Want ik spotte zojuist op het toilet het eerste bruinverlies, dus als het even meezit, word ik morgenochtend ongesteld wakker en dan kan ik eindelijk dat telefoontje gaan plegen! Hoop dat er vrijdag dan nog een plekje voor ons is, dan zit ik dus op dag drie en moet ik ook bloed laten prikken. Pffff...En ik hoop zo dat de uitslag van man goed zal zijn, maw zaad goed genoeg voor IUI... Op naar de eerste rondes voor ons inderdaad en dat gauw alledrie een mooie test in onze handen mogen hebben!
Oh jeeeeeaaayyyy leentje!!en nu snel doorzetten zodat je vrijdag je afspraak kan hebben ! Roos heel veel succes vandaag!!! Ik hoop heel hard voor jullie allebei vandaag! En morgen ... En vrijdag!🙏🏼
Whoehoe! Dat je zo blij kunt zijn met een beetje bloed haha! Zenuwen zitten hier hoog. Man is nog niet gebeld, maar ik laat het jullie uiteraard weten. En jij success Juud in de welbekende wachtweken!
Meiden, we hebben een afspraak!!! Het heeft vannacht doorgezet en flink ook hahaha, woehoe! Vrijdag om 10.00 mogen we terecht voor de uitslagen. Krijg er nu al zenuwen van, pfff... Roos, heel veel succes voor jullie, hoop dat het telefoontje gauw komt! En Juud, veel succes op het wachtbankje, duimen!
Jeeh! Spannend Leentje. Ik hoop dat de uitslagen goed genoeg zijn voor IUI. Hier wel al het telefoontje, maar om te vertellen dat de uitslag nog niet binnen is. Waarschijnlijk pas in de loop van de week. Arrrrghhhh!
Ohh Roos, wat frustrerend!! Waarom duurt het langer of hebben ze dat niet verteld? Bah, ik hoop wel dat jullie in ieder geval voor het weekend iets horen! Ja ik ook, duimen draaien geblazen
Door de drukte. We hadden natuurlijk al te maken met een wachttijd. De arts gaf aan voor het einde van de week. We zullen zien.
Ohhh roos wat frustrerend! Daar zou ii echt horendol van worden... Hmm je zou zeggen op t moment dat je 'kan starten' dat dit soort dingen ook moeten kunnen passen... Nou succes met geduld op brengen! En tnx ladies idd weer op de bank🙏🏼
Oh wat lief dat je ernaar vraagt! Mijn hoofd is zich er steeds meer klaar voor aan het maken dat we in september gaan beginnen. Ik ben m'n man al weer alcohol aan het 'verbieden' en probeer zo gezond mogelijk te koken en smoothies onder z'n neus te schuiven. Nieuw zaad word in 3 maanden gemaakt.. Onze eerste afspraak is pas 13 juli. Intussen lees ik hier nog steeds zo af en toe mee en pik jullie kriebels wat op zeg maar. Het begint hier wel spannend te worden! En vandaag was m'n meisje druk bezig de duplo blokjes OP elkaar proberen te zetten ipv alleen maar af te breken. Dit ging natuurlijk met het nodige gemopper want dat ging natuurlijk niet elke keer goed. Heerlijk genieten van haar! Zijn jullie dat ook zo erg en zo bewust aan het doen omdat de eerste moeilijk ging?
Mooi hè hoe je er toch steeds meer mee bezig bent als je eenmaal de beslissing hebt genomen Ik ben inmiddels het punt van horendol voorbij. Hoe dan ook moet ik over 2 weken een afspraak maken voor die verrekte HSG, dus of die uitslag nu of over een week komt maakt me niet zoveel meer uit. Ben natuurlijk wel heel erg benieuwd hoe het gesteld is met de antistoffen. Als ze weg zijn denk ik dat ze mijn man graag willen houden als 'medisch wonder' haha! Mijn schoonmoeder zei gisteren 'ach, dan moet je misschien nog 3 maanden wachten. Wat is nou 3 maanden op een mensenleven?'. Ze heeft nog gelijk ook. Ik hoop op 3 keer is scheepsrecht Juud!
Spannend he spruitjes! Op naar 13 juli, het is zover eer je het weet. Goed dat je al "voorbereidend werk" doet in de zin van de alcohol en zo. Mijn man kon dat niet zo waarderen dat ik zei dat ie beetje op moest letten Nu we, hopelijk, bijna mogen starten, is hij zelf toch ook heel bewust ermee bezig. Geniet ook elke dag van m'n kindje én het feit dat we ouders zijn mogen worden, voor hetzelfde geld was het ons niet gegund. Je schoonmoeder heeft het juist gezegd Roos. Mocht het werkelijk nog drie maanden duren, ik vind persoonlijk sowieso dat de tijd vliegt. Ben erg benieuwd naar morgen, wat we te horen krijgen Ik laat jullie uiteraard iets weten. En hopelijk horen jullie morgen toch ook iets Roos
Veel success vandaag Leentje! Eén van mijn beste vriendinnetjes is bijna 5 jaar bezig. Zij doet ICSI in Gent. Inmiddels toe aan de laatste cryo van de 3e punctie. Ik besef me daardoor des te meer hoeveel geluk we hebben gehad en hoe blij we mogen zijn dat het ons al wel gelukt is. Ik moet daar ook vaak aan denken als ik mijn mannetje aankijk, want wat gun ik haar dat geluk ook. Je bent net iets meer dankbaar en net iets meer bewust dat een kindje krijgen met recht een wonder en geen vanzelfsprekendheid is. Hier overigens nog geen nieuws. Wel een man die gisteren van trainen thuis kwam met een gebroken neus. Never a dull moment bij ons
Mooi verwoord roos! Zo is het! Een wondertje ❤️ En soms een heel groot wonder, vriendin van mijn zus heeft 15! Jaar geprobeerd zwanger te worden! En nu ze dacht op 42 jarige leeftijd in de overgang te zijn was ze 16 weken zwanger😳 En een gebroken neus!😳 Auwie beterschap voor hem En succes leentje!!!
Heel mooi verwoord inderdaad Roos! Vooral inderdaad dat velen het zo'n vanzelfsprekendheid vinden, maakt me boos en verdrietig. Maar ocharme, je man een gebroken neus, hoe heeft dat kunnen gebeuren? Te enthousiast met gewichten heffen geweest? Geintje he, jee, niet leuk! Ongelooflijk zeg Juud! Wat een wonder! Maar lieve meiden, vanochtend gesprek gehad en de uitslagen waren goed! Bij mij alles in orde, ook mooie eisprong. Arts had wat dat betreft ook niets anders verwacht. Het zaad van m'n man is ook goed genoeg voor IUI! Er waren meer afwijkende zaadcellen gevonden dan bij de metingen toen we voor onze eerste bezig waren, maar de beweeglijkheid was dik in orde en dat is goed nieuws. En het aantal zaadcellen is verbeterd! Nog altijd veel te weinig voor een spontane zwangerschap, maar ze hadden dik 9 miljoen zaadcellen gevonden en zo hoog heeft hij inderdaad nog nooit gescoord. Dus wij kunnen blij vertellen dat ik vanaf vandaag hormonen mag gaan spuiten, whaaaa..!! We beginnen gewoon vandaag aan onze eerste poging!
Super Leentje! Wat fijn dat jullie nu mogen beginnen! Hier natuurlijk nog geen nieuws. Verwacht ook niet meer dat dit vandaag komt. Ja Juud van dat soort wonderen word ik ook altijd nog vrolijk. Des te meer omdat als alles bij mijn man nu wel in orde blijkt te zijn, ik zo hoop dat het toch misschien spontaan lukt als we naar huis worden gestuurd. Jij lekker uit de bocht schieten door de hormonen Leentje haha! En jij nog lekker op het wachtbankje Juud. Spruitje kan zich wat meer voorbereiden en wij gaan maar van het lekkere weer genieten. Fijn weekend ladies!
Wat jammer dat jij toch nog niets hebt mogen horen Roos. Wie weet maandag, nu eerst lekker genieten van het weekend Hahaha ja, ik ben benieuwd hoe drakerig ik ga zijn, hoop dat het meevalt Fijn weekend allemaal!
We hebben een uitslag en een go! 83 miljoen zwemmers, 76% beweeglijkheid, maar 100% verkleving. Ze komen er blijkbaar wel doorheen, dat hebben we gezien. Maar met de antistoffen en het feit dat er geen spontane zwangerschap de afgelopen jaren is opgetreden mogen we IUI doen. Of we daar al een afspraak voor hadden. Euh nee, want van jou moesten we eerst die HSG doen. Maandag maar weer even bellen.
Oh yeahhhh leentje!!! Fijn!!! Wat gebruik je? Ook puregon? En oh yeahhhh roos!!! Fijn dat er gewoon gestart mag worden!! En geen geleuter😁 Fijn weekend!!