Hoi dames, IUI 6 gisteren ondergaan. Mocht deze niet lukken dan door voor IVF. Woensdagavond 22.00 uur positieve ovulatietest. Donderdagochtend follikelmeting gehad. Twee eitjes rechts. Links was nog veel te klein. Alle ronde daarvoor groeide links goed en rechts niet. Grootste ei rechts 17,8. Eigenlijk een normaal moment om Pregnyl te zetten en zaterdag IUI. Maar ik had om 9.30 uur weer een positieve ovulatietest. Ik test eigenlijk nooit positief. Maar dit ei zit wel aan de kant zonder eileider. Toch maar afgegaan op ovulatietest en eind van de dag spoed IUI zonder Pregnyl. In de avond om 19.00 uur geen buikpijn meer en ovulatietest weer negatief. Maar ja, eitje zat aan de verkeerde kant, eierstok zonder eileider. Nu kan de andere eileider dit overnemen. Maar de zaadjes zwemmen toch meteen de eileider in?? Mijn ei stond op springen, maar nog niet gesprongen. Ik vraag mij af of dit nu wel echt een kans is. Wat blijft die onzekerheid toch. Iemand een soort gelijke ervaring gehad?? En hopelijk ook positief nieuws.