Iui 6....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gingertjuh, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Afgelopen zondag hebben we Iui 6 gehad....
    Mijn ei was 2.2 en we hadden 19 mlj zwemmers aan boord! :D

Nu zit ik weer in die 2 verschrikkelijke wachtweken :(
    Zaterdag viert mijn vriend zijn verjaardag en dan komt er ook iemand die zwanger is, natuurlijk van de eerste de beste x:(:(:(
    Zal wel een gezellig avondje worden, de hele avond aan horen hoe geweldig het is om zwanger te zijn :(

Ik hoop zo dat wij dat ook mee mogen maken, maar hoe langer het duurd hoe minder hoop ik krijg...

Rond valentijnsdag weet ik of het raak is of niet, en ik hoop het zo....

2. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Wij hebben twee weken terug onze 5de iui gehad.
    Dit weekend een test gedaan en die was negatief. Dus ik verwacht eerst komende dagen mijn ongi...

Wij starten dan met onze 6de iui,.... dit wordt onze laatste, want ik ben helemaal OP.
    Ook bij mij zijn vééééél vriendinnen zwanger, maar ik probeer alle contact te vermijden. De pijn om ze zwanger te zien is te groot voor mij.

Welke stappen ondernemen jullie als het weer mislukt? (sorry dat ik dit zo negatief zeg)

liefs
    Hope

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mijn zesde IUI is ook mislukt. Ik had iui in eigen cyclus, timing alleen via ovulatietesten. Had ook al mijn hoop op de laatste, meer zwemmers dan ooit (24 mlj). Maar ook die is mislukt. Nu hebben we 13 feb evaluatie met de gyn en gaan we starten met IVF. Pfff, ff schakelen hoor. Maar ik heb er wel zin in. Vriend van mij is jan gestart met IVF 1, heeft mij helemaal op de hoogte gehouden van hoe dat allemaal ging, en... afgelopen vrijdag positief getest! Dit geeft mij zo'n boost, moet ons ook lukken!
    Met IUI was ik ook wel klaar. De hele romantiek van vrijen is er wel af als je op je schema moet letten. Dat 6 maanden achter elkaar vond ik wel genoeg ook.
    Nu met IVF wordt het natuurlijk nog veel erger, maar heb dan wel het idee dat dit moet gaan lukken. Ieder maakt zijn eigen afweging en ik kan me heel goed voorstellen dat het soms ook wel even genoeg is.
    Succes met de killing wachtweken, hopenlijk eindelijk goed nieuws en anders succes met de keuzes...

4. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Hoi

Wij hebben hierna nog 1x Iui met puregon, daarna evaluatie met gyn.
    Hoop dat wij dan ook voor IVF gaan. Spuit nu 75 puregon per dag hierna over naar 100 want had nog steeds maar 1 ei. Ik reageer best heftig op die hormonen, dus ben dat eigenlijk wel beu al dt spuiten...

Deel Deze Pagina